Coraz więcej przedsiębiorstw inwestuje w samoobsługę pracowniczą. Najczęściej jest to podyktowane obecną sytuacją w Polsce jak i na świecie. Przekazanie pracownikowi prostych procesów kadrowych do samodzielnej obsługi, umożliwia większą swobodę i samokontrolę. Tym samym dział kadr i płac zaoszczędza czas, który dotychczas przeznaczał na przepisywanie ręczne dokumentów. Zautomatyzowanie cyklicznych zadań, dotyczących m.in. wyliczania zastępstw czy przesyłania dokumentów, sprawi, że praca każdego z użytkowników enova365 stanie się o wiele wydajniejsza. Ponad 79% firm opowiedziało się za inwestycją w samoobsługą pracowniczą, celem usprawnienia i automatyzacji rutynowych i schematycznych zadań. Przedsiębiorstwom zależy na sprawnym przepływie informacji wewnątrz struktury.
W jaki sposób wdrożyć i od czego zacząć przygodę z samoobsługą pracowniczą?
Wybierz odpowiednie narzędzie!
Pulpit Pracownika enova365
Umożliwia generowanie oraz zarządzanie wnioskami pracowniczymi i czasem pracy on-line z dowolnego miejsca o każdej porze, także z urządzeń mobilnych. To platforma dedykowana pracownikom, która daje dostęp do najważniejszych danych kadrowych i czynności administracyjnych w przedsiębiorstwie. Pulpit Pracownika enova365 wspomaga proces samoobsługi pracowniczej w firmie. Dzięki temu, przyśpieszony zostaje przepływ informacji w firmie oraz wzrasta jakość organizacji pracy. Automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi sprawia, że specjaliści mogą przeznaczyć więcej czasu na inne obszary biznesu. Finalnie wpływa to na zwiększenie efektywności operacyjnej.
Pracownik z poziomu aplikacji Pulpit Pracownika enova365 może:
- sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Jak wdrożyć samoobsługę pracowniczą?
Skorzystaj z pomocy naszych doświadczonych specjalistów, którzy z ogromnymi sukcesami od ponad 15 lat wdrażają rozwiązania informatyczne. Jesteśmy Autoryzowanym Partnerem enova365 oraz Sage Partner Master, co potwierdza nasze kompetencje i bogate doświadczenie
Skontaktuj się z nami, a przedstawimy więcej szczegółów. Zapraszamy do kontaktu.
Team Wercom
kwiecień 2021 r.