Enova365

Branże

Kompletne i nowoczesne narzędzie do obsługi procesów biznesowych w firmach o różnych profilach.

Zautomatyzuj pracę przedsiębiorstwa w oparciu o nowoczesne technologie. Wybierz program, który zadba o Twoją firmę.

Historia Twoich klientów

Udoskonalaj zarządzanie obsługą klienta w Twojej firmie. Wykorzystaj dostępne w Enova365 rozwiązania dla działów handlowych.

  • Zarządzaj danymi, historią kontaktu i zamówień.
  • Wystawiaj i wprowadzaj w obieg dokumenty związane z zamówieniami.
  • Śledź etapy realizacji zamówień na styku wielu działów.
  • Obsługuj lejek sprzedażowy od momentu złożenia oferty aż do finalizacji usługi i wystawienia faktury.
  • Miej elastyczność w zarządzaniu fakturami i płatnościami.
  • Zarządzaj marką w segmentach B2B oraz detalicznym – system Enova365 używany jest przez firmy świadczące różnego typu usługi.

Pulpity pracowników i kierowników

Wykorzystuj rozwiązania dedykowane dla firm, które świadczą usługi wynajmu okresowego lub serwisowania.

  • Rejestruj przyjmowane urządzenia i śledź etapy realizacji naprawy.
  • Usprawniaj obsługę klientów dzięki automatycznym przypomnieniom. Z wyprzedzeniem dowiaduj się o nadchodzącym przeglądzie lub końcu okresu gwarancyjnego.
  • Automatyzuj procesy informowania klienta o etapie realizacji zlecenia – za pomocą powiadomień e-mail lub SMS.
  • Kataloguj i ewidencjonuj wszystkie produkty dostępne na składzie wypożyczalni.
  • Generuj dokumenty potwierdzające wydanie lub odbiór wypożyczonego sprzętu.
  • Obsługuj serwisy – także własnych towarów.

Kadry Płace i HR

System Enova365 oferuje rozwiązania dla działów HR, kadr i płac oraz portali pracowniczych. To skuteczny ERP dla małych i dużych firm.

  • Korzystaj z e-teczek pracowniczych dostosowanych do przepisów krajowych oraz RODO.
  • Wystawiaj i digitalizuj dokumenty pracownicze.
  • Zarządzaj procesami rekrutacji, badaniami lekarskimi czy szkoleniami.
  • Naliczaj prace zgodne z formą zatrudnienia i harmonogramem pracy.
  • Wykorzystuj mobilne portale, które umożliwiają pracownikom zdalny dostęp do aktualnych danych kadrowych, pasków wypłaty czy składania wniosków i zgłoszeń pracowniczych (urlopy, chorobowe, delegacje i inne).
  • Zarządzaj wnioskami pracowniczymi, zgodnie z założonymi krokami procesu.
  • Obsługuj wszystkie deklaracje podatkowe, zgłoszenia ubezpieczonych i inne.

Prowadzenie inwestycji

Z pomocą Enova365 zarządzaj pracą firmy – poznaj możliwości systemu ERP dla budownictwa.

  • Monitoruj postępy prowadzonych projektów.
  • Wykorzystuj płynny obieg dokumentów, zatwierdzaj koszty i wykonuj zlecone zadania.
  • Miej kontrolę nad projektami, które prowadzisz.
  • Analizuj na bieżąco rentowność projektów.
  • Stosuj dodatkowe moduły do kontaktu z podwykonawcami.

Kontrola stanów magazynowych i zamówień

W łatwy sposób przeprowadzaj inwentaryzacje.

  • Organizuj magazyn w sposób odpowiedni dla Twojej firmy.
  • Zarządzaj materiałami budowlanymi – sprawnie i skutecznie.
  • Ułatwiaj proces inwentaryzacji – prowadź ją w oparciu o stan z dnia zamknięcia okresu magazynowego lub o datę dokumentu inwentaryzacji.

Administracja nieruchomościami

Uprość procedury związane z usługami świadczonymi przez firmę.

  • Prowadź obsługę rachunkowo-księgową na rzecz administrowanych lub zarządzanych podmiotów.
  • Posługuj się modułem dodatkowym do prowadzenia rozrachunków z kontrahentami – za pośrednictwem usługi płatności masowych.
  • Wykorzystuj możliwość rozliczania zużycia mediów oraz naliczania czynszów.

Prowadzenie projektów

Miej szybki wgląd w przejrzyste dane na temat prowadzonych przedsięwzięć.

  • Zaplanuj budżet działań firmy.
  • Przypisuj dokumenty do projektów, śledź realizację budżetu.
  • Przydzielaj zadania pracownikom i w łatwy sposób nadzoruj ich pracę.
  • Rozliczaj projekty w ramach uzyskanego dofinansowania.

Katalogowanie zbiorów

Wykorzystaj technologie do gromadzenia danych o zasobach instytucji.

  • Twórz komputerową wersję księgi inwentarzowej.
  • Ułatwiaj ewidencję zbiorów Twojej instytucji.
  • Aktualizuj stan zasobów, a dane archiwizuj komputerowo.

Wypożyczanie zasobów

Ułatw kontrolę nad zasobami, które udostępniasz.

  • Prowadź ewidencję wszystkich przedmiotów.
  • Miej wgląd w pełną historię wypożyczania zasobów.
  • Śledź liczbę egzemplarzy wypożyczonych i dostępnych.
  • Wystawiaj dokumenty handlowe. Program podpowie Ci kwotę należną za wypożyczenie.

Kontrola przebiegu szkoleń

Z pomocą programu do zarządzania szkoleniami kompleksowo dbaj o cały proces.

  • Dopasowuj zaplecze szkoleniowe – zaplanuj dostępność potrzebnych pomieszczeń.
  • Miej wgląd w listę uczestników, twórz grupy szkoleniowe.
  • Zarządzaj zespołem wykładowców.

Rozliczanie projektu

Planuj pracę, szacuj koszty, miej bieżący dostęp do informacji na temat prowadzonych projektów.

  • Dbaj o przebieg projektów w ramach otrzymanego dofinansowania.
  • Stosuj wymagane podziały kosztów, przypisuj do projektów niezbędne dokumenty.
  • Planuj skuteczną realizację projektów – dziel je na zadania i przydzielaj do pracowników.
  • Łącz projekty w kampanie, twórz harmonogramy pracy firmy.

Obsługa pracowników uczelni

Prowadź pełną ewidencję kadrowo-płacową pracowników uczelni.

  • Pracuj na rozbudowanej kartotece pracownika.
  • Miej wgląd w rotację stanowisk pracowników oraz ich funkcji.
  • Definiuj potrzebne grupy pracowników.

Pulpit Klienta biura rachunkowego

Nowoczesne zarządzanie biurem rachunkowym. Przesyłaj dane i dokumenty między klientem a biurem rachunkowym i usprawniaj swoją pracę – zyskuj przewagę do pozyskiwania nowych klientów.

  • Indywidualne konto dla klientów biur rachunkowych – dostępne online poprzez komputer lub telefon.
  • Możliwość przesyłania dokumentów księgowych i faktur do biura rachunkowego – bezpośrednio poprzez pulpit klienta.
  • Dostęp klienta do rozliczeń podatkowych i rozrachunków – bez konieczności kontaktu telefonicznego czy mailowego. Zawsze pod ręką, 24 godziny na dobę.

Obsługa księgowa klientów

Zarządzaj jednocześnie wieloma bazami danych. Program księgowy dla biura rachunkowego umożliwia sprawną obsługę setek klientów wewnątrz jednego systemu.

  • Automatyzacja powtarzalnych czynności – usprawnienie procesu wprowadzania danych.
  • Możliwość przeprowadzania operacji jednocześnie na wielu bazach – generowanie eDeklaracji, JPK_VAT, tworzenie okresów obrachunkowych, generowanie kont i schematów.
  • Systemowe wspomaganie w rozpoczynaniu pracy z bazą nowego klienta.
  • Zarządzanie obiegiem dokumentacji dzięki funkcjom Workflow i DMS.

Rozliczenia kadrowo-płacowe

System Enova365 zapewnia obsługę list płac i deklaracji biurom, które oferują pełen zakres usług kadrowo-płacowych. Wszystko w zgodzie z najnowszymi przepisami i trendami.

  • Sporządzanie list płac oraz obsługa wszystkich deklaracji podatkowych (PIT-11, 4R, 8AR, 40, R, 8C, a także IFT-1R i IFT-1), zgłoszeń ubezpieczonych (ZUA, ZIUA, ZZA, ZWUA, ZCNA) i rozliczeniowych (DRA, RCA, RSA, RZA).
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie nadgodzin, zwolnień chorobowych czy delegacji.
  • Eksport deklaracji ZUS do programu Płatnik – wbudowane raporty umożliwiają przygotowanie deklaracji Z-03, Z-06, DG-1 dla GUS.
  • Pulpity dla klientów pozwalają m.in. na zdalne składanie wniosków delegacji czy urlopów. Oferują także dostęp do informacji o wynagrodzeniu bezpośrednio przez pracowników Twojego klienta.
  • Przechowywanie danych kontrahentów i ich pracowników w zgodzie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych.

Efektywne zarządzanie zasobami firmy

E-logistyka umożliwia Ci pełną kontrolę nad flotą i kierowcami.

  • Twórz zbiorczą specyfikację transportową.
  • Ewidencjonuj pojazdy i pracowników.
  • Definiuj i rozliczaj trasy.
  • Prowadź ewidencję historii napraw oraz przeglądów technicznych. Skorzystaj z opcji powiadamiania mailem lub SMS-em o zbliżającym się terminie przeglądu.
  • Zautomatyzuj rozliczenie czasu pracy kierowców dzięki modułom dodatkowym i rozwiązaniom partnerskim.

Zarządzanie magazynami

System ERP w logistyce pozwoli Ci na efektywną gospodarkę magazynową.

  • Kontroluj stany magazynowe i rezerwacje towarów.
  • Twórz magazyny lokalne i decyduj, z którego magazynu towar zostanie zdjęty i na jaki zostanie wprowadzony.
  • Korzystaj ze sprawdzonych rozwiązań dla magazynów wysokiego składu (WMS) oraz dla urządzeń magazynowych (kolektorów danych).

Skrócenie czasu tworzenia dokumentów

Wykorzystaj oprogramowanie dla logistyki do obsługi procesów w Twojej firmie.

  • Zautomatyzuj procesy tworzenia i wysyłania dokumentów finansowo-księgowych.
  • Rozsyłaj mailowo niezbędne informacje do pracowników. Twórz schematy obiegu dokumentów.
  • Prowadź przejrzyste rozrachunki, skracaj czas wykonywania czynności i zwiększaj efektywność pracy administracji.

Korzyści rozwiązań

Enova365 funkcjonuje w firmach handlowych, produkcyjnych oraz usługowych. Niezależnie od branży i sposobu pracy odpowiada na potrzeby użytkowników. Skalowalność i modułowość pozwala dopasować system do aktualnych potrzeb oraz daje przestrzeń do rozwoju. Wraz ze wzrostem firmy, istnieje możliwość poszerzenia funkcjonalności, co ważne bez konieczności wymiany systemu.

Co wyróżnia system Enova365

Wybierz program do zarządzania dostępny z każdego urządzenia (komputer, tablet, smartfon), który pozwala wykonywać pracę w dowolnym miejscu i czasie. Możliwości mobilnej pracy bez ograniczeń docenią menadżerowie, przedstawiciele handlowi oraz pracownicy magazynów. Niezależnie od sposobu korzystania, użytkownik ma wygodny dostęp do tych samych danych i funkcjonalności.

Enova365 to system XXI wieku – otwarty na współczesny biznes. Łączy łatwość obsługi z ogromem możliwości, które powinien oferować dobry system ERP/CRM. Enova365 cechuje aktualność technologiczna, dlatego regularnie otrzymuje nagrody branżowe. Oprogramowanie w chmurze, dostępne przez przeglądarkę internetową czy smartfon, to naturalny kierunek naszego rozwoju.

Nieustannie zmieniająca się legislacja wymaga systemu ERP zgodnego z przepisami. Jesteśmy gotowi na JPK, RODO, split payment oraz zmiany w prawie pracy. Eksperci z Enova365 codziennie pracują nad dostosowywaniem programu do zmian w przepisach, dzięki czemu oferują bezpieczeństwo prowadzenia biznesu.

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy