enova365

Duże firmy

System enova365 jest dostępny w trzech wariantach funkcjonalnych – oznaczonych kolorami: srebrnym, złotym i platynowym – tak, aby dokładnie odwzorować potrzeby małych, średnich i dużych firm.

Wybrane moduły dla dużych firm

enova365 Workflow organizuje w firmie przepływ pracy poprzez automatyzację procesów biznesowych, porządkuje grupy zadań przypisane do użytkowników w procesy – niezależne od obszaru firmy. Dzięki enova365 Workflow z sprawnie zarządzasz procedurami w firmie oraz minimalizujesz ryzyko wystąpienia błędu. Przyspiesz proces przepływu dokumentów pomiędzy działami i pracownikami i zyskaj szybki wgląd do źródłowych dokumentów. Na bieżąco kontroluj terminy realizacji zadań.

Funkcjonalność modułu enova365 Workflow:

  • Za jego pośrednictwem łatwo zdefiniować procesy, w których dokumenty, informacje lub zadania są przekazywane od jednego uczestnika do następnego.
  • Automatyzacja pracy za pośrednictwem procesów określa sposób działania w przypadku codziennych czynności według odpowiednich procedur zarządczych.
  • Pracownicy są informowani o zadaniach oraz o terminach ich wykonania.
  • Odpowiednio zdefiniowany proces pozwala zaangażować także osoby decyzyjne, których akceptacja jest niezbędna w celu dalszego prowadzenia zadania.
  • Taki sposób organizacji pracy eliminuje niepotrzebne przestoje oraz ewentualne błędy, podpowiada, co należy zrobić w konkretnej sytuacji.
  • Pracownik nie musi znać wszystkich procedur organizacyjnych obowiązujących w firmie.

enova365 Business Intelligence dostarcza uporządkowanego, jednolitego i wiarygodnego zbioru danych, który stanowi doskonałe źródło do odkrywania wiedzy nie tylko przez analityków i kadrę kierowniczą, ale także przez wszystkich operatorów systemu enova365. Daje również możliwość tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w dowolnie wybranym zewnętrznym narzędziu analitycznym oraz wykonania zapisu danych z logiki biznesowej

Funkcjonalność modułu Enova365 Business Intelligence:

Domena

  • System umożliwia stworzenie dowolnej dziedziny analitycznej bez konieczności zaawansowanej znajomości języka zapytań do zarządzania bazami danych. Utworzona dziedzina analityczna jest zapisywana w formie  widoku danych (ang. view) na serwerze. W zależności od posiadanej licencji użytkownik może analizować dane pochodzące ze wszystkich obszarów działalności przedsiębiorstwa (pełna licencja firmowa), lub z wybranych obszarów (np. obszar finansowy czy kadrowo-płacowy). Następnie domena może zostać wykorzystana do prowadzenia dalszych analiz w dowolnie wybranym, zewnętrznym narzędziu analitycznym. Dzięki elastycznemu podejściu BI enova365 zaspokoi potrzeby nawet najbardziej wymagających analityków. Raz przygotowana dziedzina analityczna jest też podstawą do tworzenia kluczowych wskaźników efektywności organizacji.
  • Podczas tworzenia analiz na podstawie domen, użytkownik ma do dyspozycji złączenia, które w module noszą nazwę UNII. Od strony baz danych, są to następujące operacje na zbiorach: union, union all, except, intersect. Operacje te określają zależności pomiędzy poszczególnymi polami tabeli.

Wskaźnik

  • Głównym elementem Business Intelligence w enova365 są wskaźniki, zwane często kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI ang. Key Performance Indicators) lub wskaźnikami działania. Przedsiębiorstwo, opracowując strategię kontrolingu obszarów swojej działalności, powinno zdefiniować te wskaźniki, zarówno finansowe, jak i pozafinansowe. Są ważnym elementem monitorującym procesy w organizacji, gdyż pozwalają jasno rozstrzygać czy postawione cele są w ogóle realizowane oraz na jakim etapie się znajdują.
  • BI w enova365 dostarcza pakiet takich wskaźników z różnych obszarów systemu ERP. Dodatkowo w prostym edytorze operator posiadający stosowne uprawnienia może samodzielnie utworzyć potrzebny dla niego wskaźnik.

Bannery list i formularzy

  • Są to miejsca nad listami oraz w formularzach systemu enova365, w których operator może umieścić wybrane przez siebie wskaźniki. Wiedza, którą dostarczają dostępna jest dokładnie w miejscu pracy operatora i umożliwia mu skuteczne podejmowanie decyzji w ramach realizowanych procesów biznesowych.
  • Dzięki zastosowanemu mechanizmowi asynchroniczności liczenie wskaźników odbywa się w osobnym wątku, nie blokując pracy operatora. Dodatkowo każda zakładka formularza może mieć swój unikalny zestaw wskaźników.

Utrwalanie danych

  • Mechanizm utrwalania danych pozwala na szerokie wykorzystanie cech wyliczanych. Dzięki temu mechanizmowi mogą one zostać zapisane w bazie danych i być używane w analizach (tak, jak dotychczas cechy bazodanowe). Utrwalanie może służyć także do zapisania w bazie danych innych, dowolnie zdefiniowanych przez użytkownika zestawów danych.

enova365 DMS umożliwia szybki wgląd do dokumentów oraz spraw oraz zmniejsza pracochłonność obsługi wprowadzania dokumentów do systemu. Usprawnia proces obiegu dokumentów w firmie, dzięki wykorzystaniu enova65 Workflow

Funkcjonalność modułu enova365 DMS:

enova365 DMS (Document Managment System) to moduł o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie, porządkowanie dokumentów w rejestrach (przychodzące/ wewnętrzne/ wychodzące) oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej. Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) – służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.

Możliwości

  • Zamiast wprowadzać dokumenty obce – można je skanować, system je rozpozna i zewidencjonuje – wyeliminuj błędy i zyskaj oszczędności w czasie.
  • Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w formie cyfrowej – koniec z zaginionymi dokumentami.
  • Płynna praca z dokumentami między poszczególnymi stanowiskami firmie – lepsza komunikacja, ponieważ wszyscy pracują na tym samym dokumencie (oryginał i jego odpowiednik w systemie).
  • Ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz ze wprawami, które ich dotyczą.

enova365 Produkcja obsługuje procesy produkcji w przedsiębiorstwach, które prowadzą ją w oparciu o zdefiniowane technologie i rejestrują zlecenia produkcyjne bez tworzenia harmonogramu operacji i wykorzystania zasobów. Podstawowym elementem logicznym aplikacji jest technologia o elastycznej strukturze. Do technologii przypisuje się wzorcowe operacje, które mogą być dla nich wspólne. Surowce, koszty i produkty zyskują powiązanie z operacjami lub wprost z technologiami.

Moduł zapewnia obsługę produkcji w systemie zintegrowanym – powiązanie produkcji z modułem handlowo-magazynowym. Umożliwia szybką kalkulację kosztu wytworzenia danego towaru oraz definiowanie technologii z wykorzystaniem operacji wzorcowych. Daje również swobodę generowania dokumentów magazynowych – na wybrane surowce/produkty, w tym na ilości częściowe.

Funkcjonalność modułu enova365 Produkcja:

Moduł umożliwia definiowanie wzorcowych operacji, które są elementami technologii. Dla zdefiniowanej technologii można przeprowadzić kalkulację kosztu wytworzenia produktu w oparciu o ostatnie ceny zakupu surowców oraz kwotę dodatkowych kosztów określonych w technologii. Koszty mogą dotyczyć poszczególnych operacji lub całej technologii. Wskazanie wzorcowej technologii w zleceniu powoduje utworzenie jej kopii, wykorzystywanej tylko w tym zleceniu, można ją więc dowolnie modyfikować w ramach zlecenia bez wpływu na technologię wzorcową. Zlecenie można tworzyć na dwa sposoby:

  • poprzez wybór produktu – związana z nim technologia zostanie wybrana automatycznie,
  • poprzez wybór technologii – występujące w niej produkty staną się pozycjami zlecenia.

W jednej technologii, a tym samym w zleceniu, może wystąpić wiele produktów. Dokumenty rozchodu surowców i przyjęcia produktów mogą być generowane dla całego zlecenia, wskazanych operacji lub wybranych surowców/produktów, w miarę postępu realizacji zlecenia. Zlecenie produkcyjne może być powiązane relacjami z innymi dokumentami, które będą się odnosić do surowców w zleceniu albo produktów. W relacji do zlecenia można zatem wygenerować zamówienie na surowce potrzebne do jego zrealizowania.

Funkcjonalność enova365 Pulpit Pracownika:

Podstawową funkcjonalnością platformy jest obieg elektronicznych wniosków pracowniczych.

Pracownik z poziomu aplikacji może:

  • sprawdzać dostępny limit urlopowy,
  • składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
  • składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny
  • przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
  • sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
  • przeglądać kwoty wynagrodzeń,
  • drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.

Funkcjonalność enova365 Pulpit Kierownika:

Podstawową funkcjonalnością platformy jest zarządzanie elektronicznymi wnioskami pracowników zarejestrowanych w systemie. Dostęp do Pulpitu Kierownika umożliwia:

  • przeglądanie danych podwładnych pracowników,
  • zatwierdzanie wniosków urlopowych, które trafią do głównego modułu Kadry Płace jako nieobecności pracownicze,
  • wprowadzanie normy oraz faktycznego czasu pracy,
  • uzupełnienia zestawienia realizacji dla umów cywilnoprawnych zawieranych z rozliczeniem: Stawka za godzinę
  • drukowanie różnego rodzaju raportów.

Funkcjonalność enova365 Pulpit Kontrahenta:

  • Samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta np. zapytania ofertowe, zamówienia od odbiorcy (również w relacji do zapytań ofertowych) , oferty od dostawcy;
  • udostępnienie kontrahentowi informacji o jego należnościach i zobowiązaniach;
  • możliwość przeglądania przez kontrahenta listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe;
  • możliwość wyświetlana zdjęć towarów;
  • możliwość przeglądania i odbieranie faktur sprzedaży (formaty PDF, EDI);
  • podgląd kontrahenta na indywidualne warunki handlowe;
  • informacja o zadaniach CRM kontrahenta;
  • możliwość zarządzania zakresem udostępnianych kontrahentowi informacji poprzez rozbudowany mechanizm nadawania uprawnień;
  • możliwość połączenia z modułem Workflow w celu np. zdefiniowania powiadomień dla operatora enova365 o wystawionych dokumentach.

Korzyści rozwiązań

enova365 projektowana jest przez ekspertów w oparciu o sprawdzone trendy technologiczne. Wraz z rozwojem oprogramowania na bieżąco wprowadzane są do systemu nowe funkcjonalności. Dbając o ciągły rozwój enova365 zapewnia Ci stabilność i bezpieczeństwo biznesowe.

Wybrane funkcje enova365

Wykorzystaj funkcje do zarządzania przedsiębiorstwem wielooddziałowym i korporacją oraz licencje enova365 dla spółek powiązanych kapitałowo. Wysoka konfigurowalność enova365 pozwala dostosować oprogramowanie dla dużych firm o złożonych strukturach organizacyjnych.

System zarządzania firmą jest gotowy do integracji w oddziałach zagranicznych, tych zlokalizowanych w Polsce oraz w polskich korporacjach, wykorzystujących w swojej pracy różnorodne aplikacje biznesowe. Możesz włączyć nasz system w obecną infrastrukturę IT bez konieczności wymiany pozostałych programów branżowych lub posiadanych dedykowanych rozwiązań.

Odkryj najbardziej mobilny system zarządzania przedsiębiorstwem ERP w Polsce! Dostępny z każdego urządzenia (komputer, tablet, smartfon), a także w instalacjach lokalnych, online oraz w chmurze. Niezależnie od sposobu korzystania, użytkownik ma wygodny dostęp do tych samych danych i funkcjonalności.

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy