Prowadzisz biuro rachunkowe od kilku lat, jednak korzystasz z systemu, który jest przestarzały? Nie nadąża za kolejnymi wymogami prawnymi, nie jest regularnie aktualizowany? A może dopiero planujesz założenie biura rachunkowego i szukasz nowoczesnego oprogramowania, usprawniającego Twoją codzienną pracę? Wybierz enova365 biuro rachunkowe rekomendowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. System w swojej bogatej ofercie posiada narzędzia dedykowane do prowadzenia biura rachunkowe. Rozwiązanie jest przygotowane i pozwala na obsługę Klientów, którzy prowadzą uproszczoną księgowość oraz tych, prowadzących księgowość w oparciu o plan kont.
Rozwiązanie enova365 biuro rachunkowe pozwala na:
- kompleksową obsługę księgową w zakresie ewidencjonowania i księgowania dokumentów,
- sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań bieżących i okresowych,
- generowanie i wysyłkę JPK,
- prowadzenie rozliczeń podatku dochodowego i podatku od towarów i usług,
- prowadzenie rozrachunków z kontrahentami (w tym rozrachunków walutowych),
- pełną obsługę kadrową i płacową, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Zmiany prawne
Oprogramowanie enova365 umożliwia generowanie i wysyłanie bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów dokumentów księgowych, takich jak JPK_VAT czy e-Deklaracje. Użytkownicy systemu ERP enova365 cenią ją sobie za ”punktualność” niezwykle ważną w obecnych czasach. Kiedy pojawiają się nowe informacje o zmianach podawane przez Ministerstwo Finansów, eksperci oprogramowania ERP enova365 od razu rozpoczynają prace nad dostosowaniem rozwiązania do wprowadzonych modyfikacji. Dzięki temu w cenie gwarancji, na wykupiony pakiet modułów otrzymujesz dostęp do aktualizacje systemu zgodnego z obowiązującymi przepisami. Liczba zmian prawnych jest zatrważająca szczególnie dla biur rachunkowych, które muszą być na bieżąco. Producent Soneta doskonale rozumie potrzeby swoich klientów, dlatego wszelkie aktualizacje udostępniane są znacznie wcześniej, aby użytkownicy mieli czas na dokładne zapoznanie się z nimi.
Terminowość
Małe i średnie biura rachunkowe korzystające z oprogramowania enova365 doceniają ją przede wszystkim terminowość i kompletność oferowanych usług. Należy pamiętać, że przez opóźnienia, przedsiębiorca może zostać narażony na straty finansowe. Decydując się na usługi biura rachunkowego, przedsiębiorca liczy, że wszystkie kwestie prawno-rozliczeniowe zostaną sprawnie załatwione i nie będą wiązać się karami finansowymi dla firmy.
Dostęp do danych
Zdalna komunikacja z biurem rachunkowym nie może ograniczać się do siedziby firmy. Przedsiębiorcy pracujący w terenie, w domu czy udający się w podróże służbowe szukają rozwiązań pozwalających na bieżącą kontrolę tego, co dzieje się w firmie. Tego samego będą oczekiwać od biur rachunkowych, którym powierzają dokumenty księgowe. Przedsiębiorca będzie oczekiwał, że z poziomu urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu uzyska informacje o wszystkich dokumentach przechowywanych przez biuro, podglądu do nich oraz informacji jakie dokumenty musi jeszcze przesłać. Dostęp do dokumentacji 24h na dobę to wygoda i oszczędność czasu.
Funkcjonalność
enova365 charakteryzuje się przede wszystkim modułową budową. Każdy z nich ma usprawnić komunikację, obieg informacji, a także samo tworzenie i przechowywanie dokumentów. Niezbędnym narzędziem jest OCR, która odpowiada za automatyczne wczytywanie zeskanowanych pism. Dzięki temu zostaje zaoszczędzony czas, który zostałby poświęcony na wprowadzaniu ręcznym danych do systemu. Informacje te trafiają do modułu DMS, który odpowiada za ewidencję wszystkich dokumentów w firmie. Warto zaznaczyć, że program księgowy enova365 umożliwia generowanie i wysyłanie bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów dokumentów księgowych, takich jak JPK_VAT czy e-Deklaracje. Jest również gotowy na przesyłanie nowego pliku JPK_V7, który będzie obowiązkowy dla wszystkich płatników od 1 października 2020 roku.
Więcej informacji zasięgną Państwo u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu.