Firma

Wercom działa nieprzerwanie od 2005 roku, wspierając firmy w procesie ich informatyzacji, cyfryzacji i rozwoju. Jesteśmy strategicznym Partnerem Sage w Polsce oraz Autoryzowanym Partnerem Enova 365. Dostarczamy systemy do zarządzania przedsiębiorstwem marki Sage Symfonia ERP i Enova365.

O nas

Wercom jest Platynowym Partnerem Sage oraz Autoryzowanym Partnerem Enova365. Specjalizujemy się w usługach wdrożeniowych  i rozwojowych związanych z oprogramowaniem wspomagającym zarządzanie firmą marki: Sage 50 Cloud, Sage Symfonia ERP, Sage Symfonia 2.0, Enova365. 

Najwyższy poziom partnerstwa to specjalizacje w zakresie: 

  • Produkcji
  • Obiegu Dokumentów
  • Business Intelligence
  • HR
  • Biur Rachunkowych

Celem naszej pracy jest usprawnienie działania przedsiębiorstwa przez dostarczenie odpowiednich rozwiązań informatycznych. Nasza oferta skupia się głównie na systemie Sage Symfonia ERP i Enova365. Kompleksowo realizujemy projekty informatyczne, począwszy od wdrożenia systemu, aktualizacje, poprzez usługi doradcze, wdrożeniowe i szkoleniowe. Zawsze działamy zgodnie ze sprawdzoną metodyką wdrożeniową. Zapewniamy klientom wsparcie zarówno przy wyborze najlepszego rozwiązania dla organizacji jego biznesu, jak i przy obsłudze wdrożonego systemu.

Historia

Analiza zgodności procesów biznesowych jest podstawą wyboru oprogramowania spełniającego potrzeby Klienta. Na podstawie analizy i planów rozwojowych firmy, rekomendujemy oprogramowanie wspomagające zarządzanie, z uwzględnieniem dalszego rozwoju firmy.

Opierając się na wiedzy i doświadczeniu z wdrożeń w małych i średnich firmach, od 14 lat dostarczamy rzetelnej wiedzy na temat możliwości oferowanych rozwiązań.

Dzięki zdobytemu doświadczeniu, pracownicy firmy Wercom tworzą zespół specjalistów, których profesjonalizm i zaangażowanie jest gwarantem najwyższej jakości usług.

W 2011 roku Wercom uzyskał 3 miejsce w ogólnopolskim rankingu sprzedaży systemu Sage Symfonia i systemu Sage Symfonia ERP przez Partnerów Sage. Od tego czasu utrzymujemy się w czołówce liderów sprzedaży i wdrożeń systemów oferowanych przez Sage.

Wercom w liczbach

15
lat na rynku IT
300
zrealizowanych projektów
750
zadowolonych klientów
500
sprzedanych licencji
12
konsultantów wdrożeniowych
50
kontraktów serwisowych

Partnerzy

Sage

Sage partner strategiczny, wiodący producent oprogramowania do zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami, bez względu na branżę czy formę prowadzenia działalności. Kilkanaście lat doświadczenia, sprawdzone produkty oraz przynależność do wiarygodnej międzynarodowej organizacji, jaką jest Grupa Sage, daje Klientom gwarancję współpracy ze stabilnym producentem, o silnej pozycji rynkowej.

Enova 365

Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem oprogramowania ERP do zarządzania przedsiębiorstwami – enova365. Spółka powstała w 2002 roku i od tego czasu nieustająco się rozwija. Jako pierwsza w Polsce udostępniła pełny system ERP w chmurze oraz umożliwiła swoim użytkownikom korzystanie
z systemu na wielu urządzeniach (w tym tabletach i smartfonach).

Certum

Uznana w Polsce i na świecie firma informatyczna, która w 1998 r. utworzyła pierwszy w Polsce publiczny urząd certyfikacji (CERTUM Powszechne Centrum Certyfikacji). Unizeto jest wiodącym dostawcą usług certyfikacyjnych związanych z podpisem elektronicznym oraz dostawcą rozwiązań podpisu elektronicznego.

Saldeo Smart

Założona w 2009 roku firma BrainSHARE IT Sp. z o.o. rozpoczęła działalność na rynku biur rachunkowych innowacyjnym rozwiązaniem do komunikacji biura rachunkowego z klientami. Korzystając ze zgromadzonych doświadczeń, a także znajomości problemów i specyfiki pracy w branży księgowych. W 2013 roku oferta aplikacji SaldeoSMART została poszerzona o program do odczytywania papierowych i elektronicznych faktur z obiegiem dokumentów.

IT Cube

Początkowo firma koncentrowała się na projektach indywidualnych dotyczących internetowych rozwiązań biznesowych. Bazując na tych doświadczeniach stworzyli system kompleksowo usprawniający obsługę Klienta w przedsiębiorstwie – program klasy CRM. Od roku 2003 aplikacja CRM jest stale rozwijana we współpracy z Użytkownikami oraz Partnerami. Z oprogramowania ITCube CRM korzysta ponad  1000 firm z bardzo różnych branż.

Kariera

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy.

Miejsce pracy: Poznań

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie nowych klientów na oprogramowanie
  • Odbywanie umówionych spotkań z potencjalnymi klientami
  • Prowadzenie pełnego cyklu sprzedaży (analiza potrzeb, prezentacja, oferta, negocjacje)
  • Skuteczna realizacja wyznaczonego planu sprzedaży
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży aktywnej i obsłudze klienta – mile widziane doświadczenie w sprzedaży oprogramowania lub branży informatycznej
  • Wysoka aktywność w działaniu i nastawienie na sukces
  • Zdolności negocjacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wykształcenie minimum średnie

Mile widziane:

  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość programów typu Symfonia, CDN Optima, Enova, Asseco Wapro lub podobne
Jeśli chcesz zdobywać doświadczenie i tworzyć oprogramowanie, pociąga Cię praca w zespole profesjonalistów i tworzenie indywidualnych rozwiązań, jesteś absolwentem lub studentem – to jest praca dla Ciebie!
 
Opis stanowiska pracy:
  • projektowanie rozwiązań programistycznych
  • implementowanie i utrzymanie aplikacji w technologii .NET/C#
  • tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej
Wymagania:
  • umiejętność programowania w języku C# na platformie .NET
  • znajomość HTML/CSS, JavaScript (jQuery), AJAX
  • znajomość relacyjnych baz danych – SQL Server
Mile widziane:
  • znajomość wzorców projektowych: MVC i MVVM
  • znajomość biblioteki angular.js
Min. doświadczenie: mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie: Wyższe inżynierskie lub w trakcie studiów