Skip to main content
ArtykułyWpisy

Nowe wyzwania dla Biur Rachunkowych

Programy dla biur rachunkowych= technologia + otoczenie prawne

Współcześnie, poza codzienną obsługą, firmy oczekują od biur rachunkowych stałego nadzorowania aktualnych zmian prawnych. Specjaliści zajmujący się obszarami kadrowo-płacowymi oraz rachunkowością posiadają coraz więcej obowiązków, a w konsekwencji spoczywa na nich większa odpowiedzialność. Zajmują się bieżącą pracą z kilkoma klientami, a także studiują kolejne zmiany prawne, które bezpośrednio dotykają ich petentów. Kolejne zadania stawiane przed nimi są bardzo wymagające- zarówno od strony zawodowej jak i prawnej.

Na przełomie dwóch ostatnich miesięcy w życie weszła nowa deklaracja JPK_V7 oraz kolejna tura wdrażanych Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Oba wymogi prawne bardzo ważne i istotne z punktu widzenia funkcjonowania przedsiębiorstw, które zobowiązane zostały do podporządkowania się nowym przepisom. Pokazuje to tylko rozmiar wyzwań, z którymi muszą zmierzyć się biura rachunkowe. Warto mieć narzędzie, które zapewnia poczucie bezpieczeństwa prowadzenia działalności gospodarczej, reaguje na otoczenie prawne i jest przyjazne dla użytkownika.

Wybór odpowiedniego systemu dla biura rachunkowego to poważna decyzja. Na rynku oferowana jest gama różnych programów czy aplikacji umożliwiających prowadzenie szerokorozumianej księgowości. Czym się kierować wybierając programy dla biur rachunkowych? Jaka jest rola producenta systemu? Czy cena to jedyny determinant wyboru? Na co zwrócić uwagę? Przede wszystkim, należy  zweryfikować, czy system ma stabilną pozycją na rynku. Kupowanie programów niszowych ze względu na ich niską cenę, nie jest dobrym pomysłem. Tego rodzaju oprogramowania, zazwyczaj nie są aktualizowane zgodnie z najnowszymi wymogami prawnymi. Konsekwencja niepodporządkowania się pod zmiany ustawodawcy, najczęściej wiąże się z karami finansowymi. W związku z tym, warto wybrać programy dla biur rachunkowych, które gwarantują bezpieczeństwo i jednocześnie są nowoczesne, elastyczne. Czas to pieniądz i nie tylko dla przedsiębiorstw, ale także biur rachunkowych. Wsparcie po stronie systemu jest kluczowe, szczególnie w obecnej sytuacji. Zalecamy wybieranie narzędzi, które w sposób praktyczny i rzetelny w tym pomagają. Zwłaszcza, że rynek jest bardzo konkurencyjny, a klienci oczekują sprawnej i szybkiej komunikacji. Elektroniczne przesyłanie dokumentów czy możliwość podglądania zestawień finansowych z poziomu smartphone to coraz bardziej pożądane na rynku możliwości. Zautomatyzowanie biura rachunkowego to zaoszczędzi czas pracowników, zminimalizuje koszty oraz przyciągnie klientów.

Jakie programy dla Biur Rachunkowych wybrać?

Oprogramowanie enova365 oferuje kompleksową obsługę wszystkich procesów wewnętrznych, tak aby usprawnić codzienną pracę. Charakteryzuje się przede wszystkim modułową budową, którą można modyfikować wraz ze zmieniającymi się potrzebami biura rachunkowego. Producent enova365 za cel przyjął sobie usprawnienie komunikacji, obiegu informacji, dokumentów, a także ich prawidłowego przechowywania, które biorąc pod uwagę specyfikację pracy księgowych jest bardzo ważne. W tym wypadku z pomocą przychodzi funkcjonalność OCR- odpowiada za automatyczne wczytywanie się zeskanowanych dokumentów. Przekładając to na praktyczne życie księgowego- system ERP enova365 w Twoim Biurze Rachunkowym-  pracownik nie musi ręcznie przepisywać, wprowadzać danych danych do bazy, ponieważ zostają one samoczynnie zostają zaczytane. Informację gromadzone są w module DMS, który służy do ewidencji wszystkich dokumentów.

System umożliwia zarządzanie wieloma bazami danych bez limitu. W związku z tym występują dwie możliwości współpracy z klientem.

  • Pierwsza dotyczy pracy na współdzielonej bazie ze swoim klientem. Znacznie oszczędza to czas obu stron- odbiorcy i księgowej. Obieg informacji pomiędzy nimi przyśpieszy zaimplementowanie Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego. Sprawia to, że użytkownik w każdej dogodnej chwili może dokonać weryfikacji istotnych dla siebie informacji.
  • Druga występuje, kiedy klient biura rachunkowego nie posiada dostępu do wspólnego obszaru pracy. Tutaj wykorzystać można mechanizmy wspierające przekazywanie i pozyskiwanie danych- eksporty i importy. To one pomogą usprawnić komunikację z klientem, której sprawność i szybkość obecnie jest tak ważna.

Pakiety dla Biur Rachunkowych
Jesteś właścicielem biura rachunkowego? Sprawdź ile możesz zyskać! Z oferty mogą skorzystać Biura Rachunkowe, które komercyjnie świadczą usługi z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg i/lub outsourcingu kadr i płac w znaczeniu rachuby płac. Przy zakupie wymagane jest przedłożenie dokumentów rejestrowych (KRS lub Wpis do ewidencji, zawierające odpowiedni wpis PKD – 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe oraz informację, że w/w działalność jest główną gałęzią działalności zarobkowej firmy). Promocja obowiązuje tylko przy pierwszym zakupie oprogramowania enova365. Pakiet obejmuje licencje na jedno stanowisko dla danego modułu.
Wybierz jeden z pakietów promocyjnych enova365 i zyskaj nawet 53% rabatu.

  • Pakiet Start 673 zł – oszczędzasz 19%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Starter 1 596 zł – oszczędzasz 30%
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Księga Podatkowa BR srebrna wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Standard 2 615 zł – oszczędzasz 35%
    Księga Podatkowa BR srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR złota wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Optymalny 4 190 zł – oszczędzasz 48%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR Złota wersja standard
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Rozszerzony 6 086 zł – oszczędzasz 53%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR Złota wersja standard
    Księga Inwentarzowa BR Złota wersja standard
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Faktury BR Złote wersja standard
    DMS Złoty wersja standard
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
    Konfigurator Workflow i DMS
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)

Sage Symfonia 50cloud Finase i Księgowość jest rozwiązaniem nowoczesnym i przyszłościowym, intensywnie rozwijanym funkcjonalnie. Jej zaktualizowanie jest niemal nieodczuwalne dla biznesu, a przede wszystkim – dzięki subskrypcyjnemu modelowi zakupu – nie jest obciążone dodatkowymi kosztami.

  • Zyskaj  komfort – rozwijaj swoją firmę z każdego miejsca na ziemi
  • Bądź na bieżąco – podejmuj świadome decyzje biznesowe, mając ułatwiony wgląd do danych o kontrahentach
  • Miej wszystko pod ręką – zaplanuj swój dzień i ustal priorytety, dzięki płynnemu przepływowi dokumentów
  • Oszczędzaj czas – swobodnie ustawiaj daty wysyłek deklaracji do Urzędu Skarbowego. Prostsza wysyłka oszczędza Twój czas

Pełne wsparcie cyfryzacji podatków

  • Automatyczne generowanie 41 struktur XML e-sprawozdań finansowych
  • Obsługa wszystkich obowiązujących struktur jednolitego pliku kontrolnego

Wsparcie w obsłudze podzielonej płatności

  • Raporty kontrolne – zbiorczo sprawdzisz czy przelewy wychodzące i przychodzące zawierają poprawne kwoty, a następnie wyeksportujesz edytowalny raport do programu Excel w celu archiwizacji, przekazania kontrahentowi lub urzędowi skarbowemu
  • Zachowanie płynności finansowej – łatwo ustalisz kontrahentów, którym nie realizujesz płatności metodą split payment
  • Import wyciągów bankowych- szybko i bezproblemowo dokonasz odpowiednich rozliczeń i przeksięgowań dzięki automatycznemu wczytaniu danych z wyciągów bankowych i dekretacji rozrachunków
  • Wystawienie przelewu – dane z faktur do przelewu zostaną automatycznie przeniesione, ale będziesz mógł je ręcznie zmodyfikować

Producent musi znać i rozumieć problemy, z którymi się borykają. Co ważne, powinien wiedzieć, z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć każdego dnia. Zmieniająca się rzeczywistość i otoczenie prawne nie ułatwia tego zadania. Merytoryczne i rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych nie jest wystarczające, aby zaspokoić potrzeby współczesnych Klientów. Producenci Sage Symfonia oraz oprogramowania enova365 posiadają wiedzę oraz doświadczenie i od lat wspierają swoich Klientów. Chcesz być jednym z nich?

Zapraszamy do kontaktu.

Team Wercom Sp. z o.o.

Poznań, 26.11.2020 r.

źródła: www.sage.com.pl, www.enova.pl

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link