Niech faktury księgują się same-
Twój program do odczytywania faktur
Tracisz czas na ręczne przepisywanie faktur? Nie możesz odnaleźć oryginałów dokumentów w segregatorach? Chcesz zyskać więcej dodatkowego czasu? Potrzebujesz pracować zdalnie na dokumentach? Chcesz mieć dostęp do skanów faktur bezpośrednio w swoim programie księgowym? Pomimo starań, ciężko zapanować nad stosem faktur?
Zyskaj cyfrowe archiwum. Oszczędzaj czas na tym co może zrobić za Ciebie automat! Koniecznie zobacz co potrafi system OCR.
SaldeoSMART to nowoczesna platforma stworzona dla księgowych i biur rachunkowych. Umożliwia odczytywanie faktur (system OCR) wraz z obiegiem dokumentów. Wystarczy włożyć paczkę dokumentów do skanera i zeskanować. System samodzielnie odczyta i wprowadzi wymagane dane tj. wybrane daty, nabywcę, odbiorcę, kwoty netto, vat czy brutto. W SaldeoSMART przypisujesz wyłącznie kategorię, która odpowiada wybranej przez Ciebie dekretacji. Zweryfikowane dokumenty jednym kliknięciem przesyłasz do Twojego programu księgowego np. Sage Symfonia, enova365, Reset2 czy Insert.
Dlaczego SaldeoSMART?
-
automatyczne wprowadzanie faktur
-
wysyłka do programu księgowego tj. Symfonia lub enova365
-
skuteczny obieg dokumentów
-
komunikacja z klientem i delegowanie zadań
Obieg dokumentów w Twojej firmie z SaldeoSMART
SaldeoSMART samodzielnie weryfikuje i kategoryzuje odczytane dokumenty. Z aplikacji pobierany jest plik do importu zgodnie z programem księgowym, na którym pracuje dany klient. Narzędzie umożliwia eksport dokumentów do pliku JPK, a także eksport wyciągów bankowych. Dostęp do swojego biura rachunkowego bądź swojej firmy można mieć z każdego miejsca, wystarczy zalogować się do programu bądź aplikacji na smartphonie.
Przekazywanie dokumentów do SaldeoSMART, obywa się bardzo sprawnie, a co ważne jest pewniejsze niż klasyczną drogą mailową. Szyfr SSL zapewnia bezpieczeństwo i poufność danych, co oznacza, że elektroniczne archiwum dokumentów jest najlepszym miejscem dla przechowywania danych klientów. SaldeoSMART jest dostępne pod ręką, wystarczy pobrać bezpłatnie w sklepach iOS oraz Android. Zarówno biuro rachunkowe jak i klient potrzebują wyłącznie komputera z dostępem do Internetu. Korzystanie z aplikacji nie wymaga przechodzenia skomplikowanych szkoleń, wszystko za sprawą intuicyjnego i prostego interfejsu. Co ważniejsze, klient posiada bezpośredni dostęp do wyników firny, składek ZUS czy należnych podatków.
SaldeoSMART współpracuje m.in. z Sage Symfonia, Enova365, Reset2 czy Insert
Biuro rachunkowe przesyła przez SaldeoSMART rozliczenie każdego miesiąca, co buduje historię wyników firmy. Może być to przedstawione także w formie graficznych wykresów, które znacząco ułatwiają prawidłową analizę. Narzędzie przypomina drogą mailową klientowi o wymaganych płatnościach. Dzięki temu klient nie spóźni się z dokonaniem zapłaty. Dzięki SaldeoSMART archiwum dokumentów ze skanami jest zawsze pod ręką. Znalezienie wybranego dokumentu jest niezwykle proste ze względu na wbudowaną wyszukiwarkę. Przedsiębiorstwo pozbywa się magazynowania dokumentów w formie papierowej w segregatorach, archiwach.
Biuro Rachunkowe i SaldeoSMART
Aplikacja daje klientom dodatkowe narzędzie- program do wystawiania faktur. Dzięki temu zmniejszona zostaje ilość pracy zarówno po stronie klienta- nie musi przesyłać paczek dokumentów formą tradycyjną oraz po stronie biura rachunkowego eliminuje ryzyko powstania błędu spowodowanego działalnością człowieka. Księgowa wprowadzając ręcznie dziennie kilkadziesiąt dokumentów, może się pomylić. To SaldeoSMART jako program do odczytywania faktur pilnuje poprawności dokonywanych działań. Co więcej, podczas gdy SaldeoSMART zajmuje się odczytywaniem faktur, pracownik może podejmować inne obowiązki zawodowe, których wcześniej nie mógł wykonywać, może realizować dwie czynności jednocześnie. Ponadto, klient oprócz przesyłania faktur, może także załączyć skany dokumentów księgowych tj. potwierdzenie dokonania przelewu. Dzięki temu biuro rachunkowe posiada dostęp do wszystkich dokumentów klienta. Znajdują się one w jednym konkretnym miejscu. Obieg dokumentów w Twojej firmie pozwoli zaoszczędzić zarówno czas i pieniądze.
Więcej informacji zasięgną Państwo u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu.
Team Wercom Sp. z o.o.
Poznań, 02.12.2020 r.