Sage Symfonia ERP

Duże firmy i instytucje publiczne

To kompleksowy system do zarządzania przedsiębiorstwem, który umożliwia pełną integrację danych z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa. Elastyczna architektura powoduje, że możemy go łatwo dopasować do potrzeb Twojej firmy.

Sage Symfonia ERP to szybsze, prostsze, bardziej efektywne i elastyczne sposoby na zarządzanie.

Skorzystaj z następujących udogodnień w obszarze finansowym :

  • masowe rozliczenia rozrachunków z wyciągów bankowych
  • planowanie wielu wersji budżetu dla różnych kont, pozycji rachunku zysków i strat czy bilansu oraz analiza wykonania w module Business Intelligence
  • automat do obsługi ulgi na tzw. złe długi VAT
  • inwentaryzacja za pomocą czytników / kolektorów danych
  • rozbudowana możliwość wyszukiwania błędów w rozrachunkach – brakujące rozrachunki
  • raporty: rozliczenia międzyokresowe kosztów, wiekowanie należności i zobowiązań, sprawozdania finansowe, planowanie płynności finansowej
  • możliwość podłączenia zewnętrznych źródeł danych (np. pobieranie dokumentów z systemu spedycyjnego
  • nowe formatki do wprowadzania dokumentów i widoki na listy kartotekowe, z opcją definiowania własnych pól*
  • łatwe dopasowanie systemu do indywidualnych potrzeb, np. możliwość zmiany i zapisywania widoków oraz dodawania własnych elementów / cech na formatce dokumentów i kontrahentów*
  • możliwość dołączenia dodatkowych informacji do kartotek towarów, kontrahentów i pozycji dokumentów w celu późniejszej analizy i dekretacji księgowej
  • kompleksowy przepływ informacji, cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia, przez dostawę po fakturę

Elektroniczny Obieg Dokumentów to zaawansowana aplikacja wspierająca proces zarządzania dokumentami oraz informacją z nimi związaną w oparciu o procedury i standardy obowiązujące w przedsiębiorstwie.

Jest odpowiedzią na:

  • Bałagan w dokumentach papierowych i ich elektronicznych odpowiednikach
  • Mozolne wyszukiwanie dokumentów
  • Uciążliwe tworzenie kolejnych kopii dokumentów przez pracowników na własne potrzeby
  • Nieefektywność procedur, nieskuteczną wymianę informacji, brak zaufania
  • Konsekwencje finansowe i organizacyjne gubienia dokumentów i ich odzyskiwania
  • Kontrole biznesowe

Sage EOD śledzi dokument od chwili zeskanowania; archiwizuje go w centralnej bazie danych i zabezpiecza oryginał przez zniszczeniem lub zgubieniem.

Dzięki Sage EOD zyskujesz:

  • Skrócenie czasu pełnej akceptacji dla dokumentów kosztowych.
  • Krótszy czas wyszukania konkretnej informacji.
  • Możliwość mailowe powiadamiania użytkowników o zdarzeniach zaistniałych w systemie
  • Kontrolę dostępu do dokumentów, w zależności od poziomu tajności
  • Monitoring przebiegu procesu i jego statusu
  • Ochronę oryginału dokumentu
  • Informacje o etapie procesu uprawnionych osób, grup, działów
  • Wygodną aplikację oraz interfejs poprzez stronę WWW

Wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych, średnich i dużych firmach. Obsługuje najważniejsze zmiany prawne, generuje wymagane prawem raporty i zestawienia dla urzędów i instytucji państwowych.

    • Obsłużysz nawet do 15 000 pracowników na liście płac
    • Ustawisz ponad 150 raportów dopasowanych do własnych wymagań
    • Wyślesz elektroniczne PITy do pracowników zaszyfrowanym mailem
    • Łatwo rozliczysz pakiety medyczne, czy pakiety sportowe
    • Przechowasz dane pracowników w e-Teczce

Sage HRCloud

Dostępna w chmurze, łatwa w obsłudze aplikacja, dzięki której każdy pracownik ma dostęp do niezbędnych informacji i narzędzi HR – w dowolnym czasie i miejscu, z dowolnego urządzenia podłączonego do internetu.

  • Rozliczysz wnioski urlopowe pracowników szybciej niż dotychczas
  • Udostępnisz informacje o nieobecnościach i delegacjach
  • Obsłużysz proces składania wniosków pracowniczych
  • Zarządzisz wiedzą poprzez udostępnianie online dokumentów firmowych
  • Przeprowadzisz rekrutację od wniosku do zatrudnienia
  • Zaplanujesz rozwój pracowników i szkolenia dla nich

Rozszerzona obsługa procesu sprzedaży :

  • rozszerzenie Contact Manager umożliwiające rejestrację zdarzeń i czynności powiązanych z kontaktem u danego kontrahenta
  • tworzenie ofert z możliwością przekształcania ich w zamówienia obce
  • budowanie wielu ofert w różnych wariantach i scenariuszach opartych również o cenniki indywidualne
  • uelastyczniony mechanizm zaliczek złotówkowych i walutowych
  • niewymuszona kolejność wystawiania dokumentów operacyjnych (zamówienie, WZ, faktura)
  • możliwość łączenia kilku dokumentów zamówień czy magazynowych w jedną fakturę
  • ocena szans sprzedaży – tworzenie lejka sprzedaży
  • tworzenie pododdziałów w firmie z możliwością przypisywania zróżnicowanych uprawnień użytkownikom
  • Sage Symfonia ERP – niestandardowe opcje otrzymujesz w standardzie dzięki innowacjom technologicznym

Nowe funkcje:

  • wymiary na zamówieniach pozwalają na personalizację ustawień – cechy na dostawie towaru: data przydatności do spożycia, numer serii, faktyczna wartość produktu a jakość, ostatnia cena zakupu / sprzedaży
  • kompleksowy przepływ informacji; cały proces w jednym miejscu – te same cechy od zamówienia przez dostawę po fakturę

API

  • łatwiejsza integracja z systemami zewnętrznymi
  • łatwiejsza aktualizacja systemu

Firmy produkcyjne potrzebują oprogramowania do zarządzania operacjami i księgowością zaspokajającego potrzeby ich branży

W dynamicznym środowisku trudno jest jednocześnie rozwijać firmę, kontrolować koszty i zwiększać dochody.

W przeszłości systemy ERP wystarczyły. Teraz potrzebujesz oprogramowania do zarządzania firmą opracowanego pod kątem branży produkcyjnej, które pomoże Ci kontrolować działalność, dbać o jednolitą jakość i wykorzystywać nadarzające się okazje biznesowe.

Intuicyjne w obsłudze narzędzie usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Wspiera prognozowanie i zarządzanie firmą. Oferuje wszechstronne funkcjonalności, ma wiele dostępnych rozszerzeń oraz łatwo odnajduje się w wielonarodowym środowisku. Może w pełni dopasować się do potrzeb i specyfiki przedsiębiorstwa.

  • Podniesiesz efektywność wszystkich procesów biznesowych
  • Zminimalizujesz ryzyko prowadzenia działalności
  • Zoptymalizujesz koszty
  • Łatwo rozwiniesz biznes na rynkach zagranicznych
  • Przeprowadzisz dogłębne analizy biznesowe

Business Intelligence to zaawansowane i intuicyjne narzędzie do analizy danych, dające dostęp do danych zagregowanych i zwymiarowanych poprzez standardowe raporty on-line oraz w Excelu w formie tabel przestawnych. Daje możliwość tworzenia własnych raportów i analiz oraz automatyzacji ich wykonywania i dystrybucji (np. e-mailem). Dzięki temu modułowi:

  • monitorujesz wykonanie planu sprzedaży
  • Poprawiasz rentowność promocji
  • Otrzymujesz informacje o obrotach na poszczególnych kontrahentach i klientach

Dzięki nowym mechanizmom budowania dekretów księgowych i przesyłania zwymiarowanych danych możesz:

  • poszerzać bazy informacji zarządczych bez rozbudowy planu kont
  • rozwijać plan kont na potrzeby analityczne w oparciu o słowniki

Budowanie i monitorowanie realizacji budżetów wykonujesz dzięki:

  • możliwościom zarządzania wieloma wersjami budżetów
  • weryfikacji poziomu realizacji budżetu, na poziomie projektów czy centrów kosztowych, w układzie bilans, w układzie kont, przychody i koszty według wymiarów.

Korzyści rozwiązań

Jeśli mierzysz się codziennie z koniecznością ciągłego zwiększania efektywności procesów biznesowych, optymalizacji kosztów bądź cyfryzacji firmy – sprawdź nasze niestandardowe rozwiązanie, które oferujemy w standardzie. Inspirowane i zaprojektowane z myślą o Twoim biznesie.

  • Oprogramowanie ERP od Sage pozwoli na skonsolidowanie codziennych operacji, dzięki czemu zwiększysz wydajność i obniżysz koszty.
  • Firmy, które efektywniej wykorzystują dane rozwijają się 35% szybciej
  • Firmy dysponujące bardziej użytecznymi danymi zwiększają swoją produktywność o 10%
  • Zoptymalizuj procesy biznesowe w swojej organizacji dzięki wspólnej bazie kontrahentów oraz automatyzacji wielu procesów.
  • Firmy dysponujące lepszymi danymi poprawiały stałą jakość obsługi klienta o 9%

Wydajna obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego, e-sprawozdań finansowych oraz innych obszarów związanych z cyfryzacją podatków.

Wymagania systemowe

  • Windows™ XP/VISTA/7
  • Serwerach usług terminalowych Windows™ Server 2003/2008/2008R2

Dla systemów w innej wersji językowej niż polska wymagana jest zmiana ustawień regionalnych na polskie.

Aplikacje Systemu Symfonia są testowane i wspierane na 32-bitowych (x86) i 64-bitowych (x64) systemach Windows z ostatnim dostępnym zestawem poprawek (Service Pack).

  • Wymagana jest instalacja programu Internet Explorer 6.0 lub nowszego
  • Do odczytu dokumentacji dostarczanej w formacie PDF wymagana jest instalacja Adobe® Acrobat® Reader lub innego programu pozwalającego na odczytanie dokumentów w tym formacie.
  • Program współpracuje z oprogramowaniem Microsoft Office 2003, 2007, 2010 (wersja 32-bitowa)
  • Aplikacje Systemu Symfonia wykorzystują .NET Framework w wersji 2.0 SP2 (komponent dystrybuowany i uaktualniany przez program instalacyjny aplikacji)
  • Przy instalacjach wielostanowiskowych dla aplikacji opartych o silnik bazy danych Btrieve:
    • Na 64-bitowych (x64) systemach Windows oraz na serwerach usług terminalowych wymagany jest komercyjny motor bazy danych Pervasive v9 lub nowszy
    • W pozostałych przypadkach rekomendujemy konfiguracje w oparciu o komercyjny motor bazy danych Pervasive v9 lub nowszy
    • Zalecenia te dotyczą następujących aplikacji:
      • Symfonia Finanse i Księgowość
      • Symfonia Analizy Finansowe przy automatycznym pobieraniu danych z programu Symfonia Finanse i Księgowość
      • Symfonia Środki Trwałe
      • Symfonia Kadry i Płace
      • Symfonia Płace
      • Symfonia Handel
      • Symfonia Faktura
      • Symfonia Mała Księgowość
  • Symfonia e-Dokumenty wykorzystuje serwer MySQL dystrybuowany i uaktualniany przez program instalacyjny aplikacji
  • Symfonia Analizy Finansowe wymagają dodatkowo:
    • PROGRAMU MICROSOFT EXCEL 2003, 2007, 2010 (wersja 32-bitowa)
    • Programu Symfonia Finanse i Księgowość w kompatybilnej wersji (jako programu eksportującego dane do analiz).
    • Instalacji komponentu Symfonia Integracja w kompatybilnej wersji do automatycznej wymiany danych z programem Symfonia Finanse i Księgowość
  • Symfonia ACT! Integrator wymaga dodatkowo:
    • Programu Sage ACT! 2011
    • Instalacji komponentu Symfonia Integracja w kompatybilnej wersji do automatycznej wymiany danych z programem Symfonia Finanse i Księgowość
    • Komercyjnego motoru bazy danych Pervasive v9 lub nowszego do współpracy z programem Symfonia Handel
  • Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego
  • Komputer z procesorem powyżej 1 GHz z rodziny Intel Pentium/Celeron, lub AMD Athlon/Sempron lub inny kompatybilny
  • 200 MB wolnego miejsca na dysku twardym do instalacji programu
  • Napęd CD-ROM (tylko przy instalacji programu z CD)
  • Karta XGA (1024×768)
  • Mysz

Powyższe wymagania oprócz aplikacji linii Symfonia dotyczą również Serwera Kluczy Sprzętowych.

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy