Sage Symfonia 2.0

Małe i średnie firmy

Oprogramowanie, które pozwala na oszczędność czasu i przeniesie przedsiębiorstwa na wyższy poziom, bez względu na etap rozwoju.

Korzystaj z najbardziej zaufanego rozwiązania finansowo-księgowego na rynku. W jednym programie masz szybki wgląd we wszystkie dane i procesy firmowe.

Sage Symfonia 50cloud Finase i Księgowość jest rozwiązaniem nowoczesnym i przyszłościowym, intensywnie rozwijanym funkcjonalnie. Jej zaktualizowanie jest niemal nieodczuwalne dla biznesu, a przede wszystkim – dzięki subskrypcyjnemu modelowi zakupu – nie jest obciążone dodatkowymi kosztami.

Sage Symfonia 50cloud Finanse i Księgowość jest rozwiązaniem nowoczesnym i przyszłościowym. Jest intensywnie rozwijana funkcjonalnie.

  • Zyskaj  komfort – rozwijaj swoją firmę z każdego miejsca na ziemi
  • Bądź na bieżąco – podejmuj świadome decyzje biznesowe, mając ułatwiony wgląd do danych o kontrahentach
  • Miej wszystko pod ręką – zaplanuj swój dzień i ustal priorytety, dzięki płynnemu przepływowi dokumentów
  • Oszczędzaj czas – swobodnie ustawiaj daty wysyłek deklaracji do Urzędu Skarbowego. Prostsza wysyłka oszczędza Twój czas

Pełne wsparcie cyfryzacji podatków

  • Automatyczne generowanie 41 struktur XML e-sprawozdań finansowych
  • Obsługa wszystkich obowiązujących struktur jednolitego pliku kontrolnego

Wsparcie w obsłudze podzielonej płatności

  • Raporty kontrolne – zbiorczo sprawdzisz czy przelewy wychodzące i przychodzące zawierają poprawne kwoty, a następnie wyeksportujesz edytowalny raport do programu Excel w celu archiwizacji, przekazania kontrahentowi lub urzędowi skarbowemu
  • Zachowanie płynności finansowej – łatwo ustalisz kontrahentów, którym nie realizujesz płatności metodą split payment
  • Import wyciągów bankowych- szybko i bezproblemowo dokonasz odpowiednich rozliczeń i przeksięgowań dzięki automatycznemu wczytaniu danych z wyciągów bankowych i dekretacji rozrachunków
  • Wystawienie przelewu – dane z faktur do przelewu zostaną automatycznie przeniesione, ale będziesz mógł je ręcznie zmodyfikować

Analizy Finansowe – to rozszerzenie funkcjonalności modułu głównego Sage Symfonia Finanse i Księgowość. Zapewnia szybką analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel

Szczegółowe informacje:

  • Szybsze uzyskiwanie i analiza danych finansowych
  • Wzorcowe zestawienia i raporty
  • Elastyczne zarządzanie danymi
  • Zaawansowana  współpraca z MS Excel

Zalety:

Szybki dostęp do danych finansowo-księgowych – program umożliwia tworzenia różnych analiz na podstawie danych z Finansów i Księgowości.

Możliwość dostosowania zestawień do własnych potrzeb – program zawiera pakiet gotowych zestawień i raportów oraz wspomaga definiowanie własnych zestawień. Korzystanie z zestawień stworzonych na indywidualną potrzebę firmy, usprawnia docieranie do danych.

Oszczędność czasu  – proste odświeżanie danych w zdefiniowanych raportach i zestawieniach czy dostęp do wszystkich lat obrachunkowych i porównywanie danych z różnych lat to tylko część  elementów, które przyspieszają analizowanie danych.

Współpraca z najpopularniejszym arkuszem kalkulacyjnym MS Excel – program umożliwia analizę danych z programu Finanse i Księgowość w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel. Dzięki temu użytkownik z poziomu MS Excel może analizować: konta, rejestry VAT, pozycje bilansu, pozycje zysków i strat czy dane o rozrachunkach.

Dzięki Sage Kadry i Płace One Payroll zyskają Państwo elastyczność, bezpieczeństwo prawne oraz wsparcie szkoleniowe i merytoryczne. Sage Kadry i Płace to komfort pracy poparty skalowalnością, najwyższą na rynku wydajnością i potencjałem do generowania oszczędności.

Korzyści biznesowe:

  • zyskają Państwo program wspierający rozliczanie wszystkich form zatrudnienia pracowników: umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych (np. umowa zlecenie, umowa o dzieło, prawa autorskie, umowa zryczałtowana),
  • podniosą Państwo komfort codziennej pracy swoich pracowników dzięki dużej elastyczności programu i możliwości dostosowania go do własnych potrzeb,
  • zautomatyzują Państwo wyliczenia m.in.: wymiaru urlopu, pilnowania kwot granicznych, rozliczania nieobecności,
  • uzyskają Państwo gwarancję bezpieczeństwa prawnego oraz zminimalizują ryzyko popełnienia błędu,
  • oszczędzą Państwo czas poświęcony na codzienną obsługę kadrowo-płacową.

Elastyczność, czyli dopasowanie do wymagań użytkownika i firmy

Sage Kadry i Płace oferuje szeroki zakres funkcjonalności, dając także duże pole do ich personalizowania w zależności od indywidualnych potrzeb użytkowników. Można na przykład grupować dane pracowników w katalogach według własnych kryteriów lub samemu określić, w jakiej kolejności będą wprowadzane i prezentowane dane pracowników.
Użytkownicy mają duże możliwości samodzielnego dostosowywania elementów systemu. Dzięki temu łatwo jest stworzyć efektywne i komfortowe środowisko pracy, w którym uwzględniona jest specyfika działania przedsiębiorstwa.

Można definiować m.in. takie elementy, jak:

  • składniki płacowe, systemy wynagrodzeń i harmonogramy czasu pracy,
  • zestawienia, wzory zaświadczeń i raportów,
  • własne formuły wyliczeniowe.

Dane z programu mogą być łatwo przenoszone także do edytowalnych dokumentów MS Word oraz arkuszy kalkulacyjnych MS Excel.

Sage Kadry i Płace Extra

Mogą Państwo pracować jeszcze szybciej i jeszcze wydajniej dzięki nowym przydatnym funkcjonalnościom w rozrzedzonej wersji programu –  Sage Kadry i Płace Extra – dostępnej w Sage Kadry i Płace One Payroll w wersji do 300, 500 pracowników oraz w wersji bez limitu.
Oto, co zyskają Państwo dzięki Sage Kadry i Płace Extra:

  • Korekty wynagrodzeń
    • możliwość przygotowania korygujących list płac (np. zmiana jednej nieobecności na inną, podwyższenie/obniżenie wynagrodzenia, zmiana parametrów czasu pracy, przekroczenia ZUS i inne),
    • generowanie korygujących deklaracji ZUS po wprowadzeniu korekty wynagrodzeń.
  • Obsługę wielu wypłat w miesiącu – możliwość generowania wielu różnych list płac w ramach jednego miesiąca niezależnie od daty wypłaty z pilnowaniem łącznych rozliczeń ZUS i podatkowych.
  • Potrącenia od netto – mechanizmy pilnowania kwot granicznych przy zbiegu potrąceń (np. tytułów wykonawczych, alimentów).
  • Współpracę z systemami RCP
    • możliwość importu i rozliczania czasu pracy, a następnie wynagrodzeń z systemów Rejestracji Czasu Pracy,
    • obsługa 14 najpopularniejszych w Polsce systemów (z możliwością dostosowania do innych rozwiązań).

Sage Symfonia 2.0 Handel wspomaga sprzedaż w firmie. Występuje w dwóch wersjach:

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Kluczowe funkcjonalności

  • współpraca z programem Sage Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość
  • wspomaganie sprzedaży i gospodarki magazynowej w firmach rozliczających się pełną księgowością
  • pełna obsługa dokumentów handlowych, magazynowych i kasowych
  • pełna obsługa magazynów
  • obsługa transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w firmie
  • współpraca z kasami i drukarkami fiskalnymi oraz urządzeniami typu POS
  • możliwość obsłużenia wieloodziałowości i wielofirmowości
  • możliwość określenia warunków sprzedaży: sposobu oraz terminu płatności, cen sprzedaży, wysokości rabatu, wielkości kredytu w kartotece kontrahentów
  • tworzenie zestawień graficznych z wybranych danych dostępnych w aplikacji
  • import kursów walut – możliwość pobierania kursów walut zagranicznych z NBP.
  • pobieranie danych kontrahentów z GUS – możliwość pobrania z bazy GUS danych nowego kontrahenta, wprowadzanego do programu.

Do programu Sage Symfonia 2.0 Handel wydawana jest licencja Pervasive 12.

Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe zapewni Twojej firmie szybką ewidencję i amortyzację środków trwałych. Ułatwi kontrolę nad majątkiem przedsiębiorstwa oraz zautomatyzuje wiele czynności. Szeroki wybór zestawień usprawni analizowanie i raportowanie posiadanych zasobów.

Program Sage Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe umożliwia wysyłanie do programu Sage Symfonia Finanse i Księgowość wyników operacji związanych z użytkowaniem środków trwałych w firmie. Mogą one być następnie wykorzystane do rejestracji procesu użytkowania środków trwałych w dokumentacji finansowo-księgowej.

Kluczowe funkcjonalności:

  • ewidencja i amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych;
  • niezależna amortyzacja biznesowa i podatkowa;
  • amortyzacja środka trwałego metodą liniową, degresywną lub indywidualną;
  • obsługa niskocennych składników majątku;
  • automatyczne wyznaczanie odpisów amortyzacyjnych;
  • aktualizacja wyceny wartości środków trwałych;
  • szeroki wybór zestawień i raportów;
  • współpraca z Finanse i Księgowość

Do programu Sage Symfonia 2.0 Środki Trwałe wydawana jest licencja Pervasive 12.

Sage E-sprawozdania pozwala przygotować wymagane przez Ministerstwo Finansów wersje sprawozdań finansowych dla:

  • jednostki mikro
  • jednostki małej
  • jednostki innej
  • jednostki innej skonsolidowanej
  • jednostki NGO
  • banku
  • zakładu ubezpieczeń
  • alternatywnej spółki inwestycyjnej
  • domu maklerskiego
  • SKOKu
  • SKOKu jednostki małej
  • zakład ubezpieczeń skonsolidowanego

Ułatwia szybkie wprowadzanie danych:

  • import danych wygenerowanych w programie księgowym lub z innego e-sprawozdania finansowego
  • masowe kopiowanie danych do Excela umożliwia przygotowanie danych i kontynuowanie pracy w arkuszu kalkulacyjnym
  • praca na wielu kopiach/wersjach sprawozdania finansowego aż do osiągnięcia finalnej wersji
  • ręczne wprowadzanie danych i wielokrotne modyfikowanie zawartości e-sprawozdania
  • dodawanie informacji uzupełniających do każdej pozycji w sprawozdaniu
  • dodawanie złączników do sprawozdania np. polityki rachunkowości firmy
  • przygotowanie sprawozdania finansowego na kolejne okresy poprzez kopiowanie danych z poprzednich lat

Umożliwia wygodny i czytelny podgląd

  • wygenerowanego sprawozdania
  • możliwość zapisania efektów pracy w każdej chwili, w wielu kopiach i powrót do nich w dowolnym momencie
  • generowanie podglądu wydruku ułatwiającego zapoznanie się z treścią i zatwierdzenie sprawozdania osobom akceptującym (np. biegły rewident, członkowie zarządu)
  • podpisanie sprawozdania kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym ePUAP przez wszystkie osoby zobowiązane do tego ustawą (np. wszystkich członków zarządu w spółkach kapitałowych)

Korzyści rozwiązań

Sage Symfonia to zintegrowany pakiet programów usprawniających zarządzanie w małych i średnich firmach. System w pełni wspiera zarówno codzienną pracę firmy w zakresie ewidencji i obsługi zdarzeń gospodarczych, jak również umożliwia uzyskanie precyzyjnych informacji, niezbędnych do podejmowania najważniejszych decyzji w firmie.

Wymagania systemowe

• Windows 10/8.1/8/7

• Windows Server 2016/2012R2/2012
• MS SQL 2017 Express* lub MS SQL 2016 Express* dla Windows 10/8.1/8 Pro x64 lub
MS SQL 2012 Express* dla Windows 10/8.1/8/7 Pro x86
• MS SQL musi być postawiony z wymaganym Server Collation – Polish_CI_AS
• Baza danych, na której działa program, także wymaga Server Collation –
Polish_CI_AS
• NET Framework 4.6.2
• Wgrane wszystkie krytyczne aktualizacje do Windows, MS SQL i pakietów .NET
• Dla systemów w innej wersji językowej niż polska wymagana jest zmiana ustawień regionalnych na polskie

  • Do odczytu dokumentacji dostarczanej w formacie PDF wymagana jest instalacja programu pozwalającego na odczytanie dokumentów w tym formacie np. Adobe® Acrobat® Reader.
    • Moduł współpracuje z usługami Microsoft Office 365 Business Premium. Do korzystania z funkcji modułu generujących raporty do MS Excel wymagana jest instalacja desktopowa 32-bitowa MS Excel z pakietu Microsoft Office 365, 2019, 2016, 2013, 2010.
  • Zgodne z wymaganiami używanego systemu operacyjnego
  • Procesor 2GHz, 2 rdzenie
    • 4GB RAM i 12GB miejsca na dysku
    • Aktywne połączenie internetowe
    • Monitor o rozdzielczości min. 1366×768

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy