SaldeoSMART to wszechstronna platforma dla biur rachunkowych i ich klientów, umożliwiająca integrację z ponad 30 programami księgowymi i systemami ERP.
SaldeoSMART w biurze rachunkowym
Aplikacja mobilna SaldeoSMART
Aplikacja mobilna SaldeoSMART jest dedykowana dla systemów iOS i Android, oferując szeroką gamę funkcji, które usprawniają pracę z dokumentami i fakturami.
Wygodne wystawianie i zarządzanie fakturami
SaldeoSMART to zaawansowany program do fakturowania, który pomaga opanować chaos związany z fakturami sprzedażowymi i zakupowymi. Klienci mają do dyspozycji wygodne narzędzie do przesyłania dokumentów oraz łatwy dostęp do elektronicznego archiwum.
E-teczki i zarządzanie wydatkami pracowników w jednym miejscu
Aplikacja umożliwia przechowywanie umów, zaświadczeń, wniosków i badań w jednym miejscu, co wprowadza porządek w elektronicznym archiwum dokumentów kadrowych. Funkcja zarządzania zaliczkami pozwala na kontrolę wydatków pracowników, co usprawnia zarządzanie finansami firmy.
Centrum Dowodzenia Krajowym Systemem e-Faktur
SaldeoSMART umożliwia wystawianie faktur zgodnych z wymaganiami Ministerstwa Finansów i przesyłanie ich do Centralnego Rejestru Faktur. System nadaje numer KSeF i sprawdza poprawność danych, co gwarantuje zgodność z przepisami.
Pozostałe funkcje modułu:
-
Kontrola płatności faktur
-
Wysyłka faktur do KSeF
-
Wystawianie dokumentów KP, KW
-
Proste dodawanie faktur –
-
Przypomnienie o terminach płatności podatków i ZUS
-
Komunikacja z biurem rachunkowym
-
Raporty analityczne
Korzystaj z aplikacji mobilnej SaldeoSMART i zyskaj pełną kontrolę nad dokumentami oraz procesami księgowymi w swojej firmie.
Korzyści rozwiązań
SaldeoSMART to zaawansowane narzędzie dedykowane biurom rachunkowym, które oferuje automatyzację działań, wygodną komunikację online z klientami oraz szybkie generowanie raportów i zestawień.
Wymagania systemowe
- składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
- składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
- kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
- składanie e-deklaracji podatkowych
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
- podpisywanie faktur elektronicznych
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
- korespondencja z urzędami administracji publicznej
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
- komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
-
- Przeglądarka np. Google Chrome
- Microsoft .NET Framework 4
- Oprogramowanie Oracle Java
- Dostęp do internetu
- Komputer klasy PC/laptop:
- system operacyjny:
- Microsoft Windows: 7, 8, 8.1, 10
- Mac OS X: Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan
- Linux
- procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
- pamięć RAM: min. 4 GB,
- minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
- rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub większa.
- system operacyjny:
- do obsługi karty proCertum CardManager,
- do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign

Skontaktuj się
z nami
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.
Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań
Formularz kontaktowy
Błąd: Brak formularza kontaktowego.
