Pomoc zdalna
Szybka pomoc dla użytkowników oprogramowania enova365, ITCube CRM, Symfonia 50Cloud, Symfonia, Symfonia ERP dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet, wszystko online bez wychodzenia z biura.
Jak działa pomoc zdalna?
Połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i naprawimy usterkę lub rozwiążemy problem. Takie połączenie nawiązywane jest tylko na życzenie klienta polega na udostępnieniu podglądu ekranu swojego komputera jednemu z naszych konsultantów. Podłączenie zdalne jest szyfrowane i po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia. Klient przez cały czas widzi na ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.
Jak skorzystać z pomocy zdalnej?
Aby skorzystać ze zdalnej pomocy należy kliknąć w poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej Team Viewer. Kliknięcie przycisku pomocy zdalnej oznacza zgodę na odpłatną usługę oraz akceptację Regulaminu świadczonych usług przez firmę Wercom Sp. z o.o.