
W związku z rewolucją w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem konieczne jest usprawnienie pracy także poza jego granicami. Aby wyprzedzić konkurencje, ważne jest aby reagować szybciej oraz wiedzieć więcej. Pomocne w taki wypadku może okazać się rozwiązanie mobilne, które można zabrać ze sobą wszędzie. Idealna będzie aplikacja mobilna dla handlowców, dzięki któremu będzie mógł szybko oraz w łatwy sposób komunikować się z działem sprzedaży.
Symfonia Mobilny Handel
Symfonia Mobilny Handel ułatwia wszystkie operacje związane z prowadzeniem sprzedaży w terenie. To hybrydowe oprogramowanie składające się z aplikacji na telefony oraz urządzenia wyposażone w system Android oraz dodatek do programu Symfonia ERP Handel. Aplikacja pozwala na zarządzanie sprzedażą w biurze i w terenie w czasie rzeczywistym (online).
Głównym założeniem aplikacji mobilnej jest pewność działania w różnym środowisku. Użytkownik poprzez aplikacje może składać zamówienia, przeglądać kontrahentów i sprawdzać ich należności, a także sprawdzać stany magazynowe. Dzięki aplikacji przedstawiciel handlowy ma wszystkie niezbędne informacje na wyciągnięcie ręki.
Na temat Symfonia Mobilny Handel pisaliśmy już TUTAJ
Aplikacja Symfonia Mobilny Handel pozwala na:
- Cyfryzację sprzedaży – za pomocą aplikacji użytkownik ma możliwość obsłużyć większość procesów handlowych. Użytkownik może planować oraz optymalizować wizyty u klientów, przeglądać stany magazynowe oraz zamówienia, prowadzić kalendarz wizyt, zarządzać sprzedażą (w tym faktury i paragony), obsługiwać zamówienia, promocje, merchendising oraz wiele innych.
- Automatyzacja sprzedaży – określone informacje mogą być przekazywane z programu Symfonia ERP Handel. Na przykład takie jak: towary, które mogą być sprzedawane w aplikacji mobilnej, elektroniczne faktury lub zamówienia, opiekun handlowy klienta i inne.
- Mobilna obsługa akcji marketingowych – dzięki aplikacji przedstawiciel handlowy może planować skuteczne akcje marketingowe, a także budować stałe relacje z klientami. Dodatkowo ma możliwość dokumentować zdjęciami każdą wizytę u klienta.
Funkcje Symfonia Mobilny Handel:
- Synchronizacja stanów magazynowych, kontrahentów oraz faktur.
- Możliwość ułożenia indywidualnej trasówki, czyli kolejności odwiedzin Klientów na każdy dzień tygodnia.
- Składanie zamówień na dowolnego Klienta w trasówce i poza nią.
- Wysyłanie zamówień i degustacji wraz z możliwością zapisu do bufora.
- Możliwość sprawdzenia stanów magazynowych.
- Sprawdzenie niezapłaconych należności dla każdego Klienta\Logowanie się na dowolny serwer wraz z informacją o serwerze testowym
Team Wercom
grudzień 2022