Usługi

Podstawową zasadą Wercomu jest rzetelność i partnerskie podejście w relacjach z Klientami. Doradzamy przy wyborze oprogramowania, służymy wiedzą i doświadczeniem we wdrażaniu rozwiązań IT. Zaufanie naszych Klientów wypracowaliśmy przez wiele lat wspólnej pracy i zrealizowanych projektów.

Wercom jako Platynowy Partner Sage oraz Autoryzowany Partner Enova365 specjalizuje się we wdrożeniach, rozwoju i serwisie systemu Sage Symfonia, Sage Symfonia ERP, Enova365 , Saldeo Smart i ITCube CRM. Wieloletnia praktyka we wdrażaniu rozwiązań informatycznych umożliwia nam zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązania dopasowanego do potrzeb każdego klienta.

W ramach naszych usług oferujemy:

Celem analizy biznesowej jest przede wszystkim maksymalizacja korzyści płynących z planowanego wdrożenia systemu informatycznego (np. Enova365 lub Symfonia ERP). Analiza biznesowa pomaga firmie podjąć właściwą decyzję, ocenić opłacalność, porównać koszty i korzyści z planowanego przedsięwzięcia.

Profesjonalnie przeprowadzona analiza, a następnie profesjonalne wdrożenie systemu ERP wpływają na rozwój firmy. Analiza pozwala także zdefiniować źródła problemów w dotychczasowym działaniu firmy, ustalić cele do osiągnięcia, metody i mierniki ich realizacji. Wszystkie procesy należy opisać, przeanalizować i zoptymalizować pod kątem systemu, którego głównym zadaniem jest wspieranie zarządzania firmą.

W ten sposób firma otrzymuje informację, w jakich obszarach działania potrzebne są zmiany, a w jakich wystarczy drobna korekta. Efektem analizy przedwdrożeniowej jest raport zawierający wykaz celów, narzędzi i metod ich realizacji.

Mamy wieloletnie doświadczenie w optymalizacji procesów biznesowych. Służymy Państwu wsparciem w postaci profesjonalnego doradztwa. Nasi konsultanci chętnie podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem.

Jako Platynowy Partner Sage i Autoryzowany Partner Enova365 Wercom gwarantuje bezpieczną i sprawną realizację aktualizację programów Sage Symfonia, Sage Symfonia ERP i Enova365. Dzięki sprawdzonej metodyce i dużemu doświadczeniu w realizacji różnych projektów, w tym także upgrade’ów Sage Symfonii,  Sage Symfonii ERP, Enova365, ITCube CRM do najnowszych wersji, oferta upgrade to m.in.:

  • aktualizacja / upgrade Sage Symfonia Handel i Handel ERP
  • aktualizacja / upgrade Sage Symfonia FK i FK ERP
  • aktualizacja / upgrade Sage Symfonia Kadry/Płace i  Kadry/Płace ERP
  • aktualizacja / upgrade Sage Symfonia Środki Trwałe i Środki Trwałe ERP
  • aktualizacja / upgrade Enova365
  • aktualizacji / upgrade ITCube CRM
  • migracja programów z linii Sage Symfonia 2.0 do Sage 50C
  • migracja programów z linii Sage Symfonia 2.0 do Sage Symfonia ERP
  • szkolenia z różnic pomiędzy wersjami Sage Symfonii i Sage Symfonia ERP

Integracja Systemów ERP ze specjalistycznymi czy zewnętrznymi systemami  informatycznymi nabiera coraz większego znaczenia ze względu na coraz szerszą skalę ich stosowania w podejmowanych działaniach biznesowych. Integracja Systemu ERP z funkcjonującymi zewnętrznymi systemami czy aplikacjami  służy po pierwsze ujednoliceniu danych pomiędzy aplikacjami w firmie, po drugie pewnej automatyzacji procesów biznesowych  poprzez stały przepływ informacji z jednego systemu do drugiego.

Przykładowe realizacje projektów integracji Sage Symfonii i Sage Symfonii ERP z zewnętrznymi aplikacjami:

  • integracja Symfonii Handel i Handel ERP z ITCube CRM
  • integracja Sage ERP FK z Victor CRM
  • integracja ITCube CRM z Asystentem Książki Korespondencyjnej Meteoryt
  • integracja Symfonii FK z systemem kasowo-zarządzający dla stacji paliw McSPAL
  • integracja Handlu ERP z platformą zakupową Logintrade
  • integracja Handlu ERP z oprogramowaniem dedykowanym dla lecznic i weterynarii KlinikaXP
  • integracja Handlu ERP z oprogramowaniem EDIform
  • integracja FK ERP z systemem płatności online PayPal
  • integracja Handlu ERP z systemem poboru opłat CTAS
  • integracja Handlu ERP z pulpitem menedżerskim Unicore
  • integracja Comarch Optima Handel z Symfonia FK
  • integracja Symfonia Handel i Handel ERPz modułem produkcyjnym Unicore
  • integracja Symfonii Handel i FK z aplikacją spedycyjną firmy GLS, DHL
  • integracja Symfonii Handel z systemem kodów kreskowych SKK
  • integracja Sage FK ERP z systemem sprzedażowym dedykowanym dla salonów Renaulta
  • integracja FK ERP z Systemem Rezerwacji Biuro Podruży Ecco ERS

Serwis aplikacyjny to usługi realizowane przez wyspecjalizowanych konsultantów, polegające na udzielaniu pomocy użytkownikom Klienta w rozwiązywaniu problemów, pojawiających się przy bieżącej obsłudze programów.

Serwis aplikacyjny świadczony jest w dwóch formach:

  • wizyty w siedzibie klienta
  • pomocy zdalnej za pomocą aplikacji zdalnego wsparcia.

Przykładowa lista zdarzeń, których może dotyczyć serwis aplikacyjny:

  • instalacja programów Sage Symfonia/Enova365  na nowych komputerach, na różnych systemach operacyjnych
  • dołączanie baz firm do programów Sage Symfonia/Enova365
  • otwarcie i zamknięcie roku w Sage Symfonia FK
  • dodanie nietypowego składnika wynagrodzenia w  Kadry i Płace
  • błąd nr 2: błąd wejścia\wyjścia
  • błąd nr 20: „Nieaktywny menager bazy danych”
  •  rozbudowa licencji  o kolejne stanowiska i/lub o kolejny zakres danych (np. ilość pracowników w Kadrach i Płacach, czy ilość środków trwałych)
  •  instalacja motoru baz danych MS SQL Express i MS SQL Standard

Świadczone przez Wercom wsparcie aplikacyjne dotyczy:

  • Sage Symfonia ERP
  • Sage Symfonia 2.0
  • Enova365
  • SaldeoSMART
  • ITCube CRM

Korzyści wynikające z obsługi serwisowej.:

  • stała dostępność doświadczonych konsultantów
  • możliwość zgłoszenia problemu elektronicznie
  • obsługa na podstawie stałej umowy (m.in. gwarancja szybkości reakcji)

Proces wdrożenia nowego  systemu informatycznego jest najczęściej głównym etapem realizacji przedsięwzięcia związanego ze zmianą lub modyfikacją oprogramowania w firmie, a fachowość i doświadczenie specjalistów jest jednym z warunków sukcesu. Wercom  wdraża i rozwija system Sage Symfonia, Sage Symfonia ERP i Enova365 u Klientów, zajmuje się także jego integracją z innymi aplikacjami działającymi wewnątrz firmy.

W zależności od skali projektu czy potrzeb, realizujemy wdrożenia wg schematu obejmującego następujące czynności:

  • Analiza potrzeb;
  • Projekt funkcjonalny rozwiązania;
  • Projekt szczegółowy;
  • Programistyczne dostosowanie aplikacji;
  • Weryfikacja, konfiguracja i dostosowanie infrastruktury IT;
  • Instalacja i konfiguracja aplikacji;
  • Integracja aplikacji z innymi systemami;
  • Transfer lub migracja danych;
  • Szkolenie administratorów i użytkowników;
  • Asysta przy uruchomieniu;
  • Wsparcie podczas eksploatacji
  • Serwis i obsługa powdrożeniowa

Wdrożenia realizowane przez nas cechują następujące korzyści:

– dobrze rozpoznane potrzeby Klienta

– jasno określone etapy projektu

– jasno określeni koordynatorzy 

– wysoka efektywność projektu pod względem celu, czasu, zakresu i budżetu

 

Zrealizowaliśmy wiele wdrożeń systemu Sage Symfonia, Sage Symfonia ERP i Enova365 z uwzględnieniem specyfiki typowej dla danej branży. Z naszych usług skorzystały firmy handlowe, handlowo- usługowe, a także firmy produkcyjne.

Potwierdzeniem naszych kompetencji w zakresie wdrożeń systemu Sage Symfonia i Sage Symfonia ERP jest status Platynowego Partnera SAGE oraz status Autoryzowanego Partnera Enova365, który jest gwarancją najwyższej jakości usług.

Chętnie udzielimy odpowiedzi na każde pytanie dot. wdrożenia systemu Sage Symfonia, Sage Symfonia ERP lub Enova365.

Rozliczanie usługi

Jesteśmy otwarci na potrzeby klientów dotyczące sposobu rozliczenia usług doradczych i konsultingowych, dlatego naszym klientom proponujemy następujące systemy rozliczeń za świadczone przez nas usługi:

  • stawkę godzinową, która jest podstawą do rozliczenia w każdym kolejnym miesiącu współpracy
  • ryczałt miesięczny, którego wysokość ustalamy wspólnie z Klientem w oparciu o charakter i ilość zdarzeń w ciągu miesiąca
  • wynagrodzenie kwotowe za indywidualne rozszerzenia systemu o nowe funkcje

Zdarza się, że Klienci trafiają do nas z tematami nietypowymi, czy wyjątkowo skomplikowanymi i rozciągniętymi w czasie. W takich sytuacjach koszty ustalamy indywidualnie na podstawie analizy z uwzględnieniem czasu niezbędnego do realizacji zgłoszonego problemu czy zadania.

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy