Skip to main content
Blog

enova365 Praca Hybrydowa – narzędzie do pracy zdalnej

enova365 Praca Hybrydowa

7 kwietnia 2023 roku w życie weszły nowe regulacje Kodeksu Pracy dotyczące pracy zdalnej. Jest nią całkowite lub częściowe wykonywanie obowiązków w miejscu wskazanym przez pracownika i każdorazowo uzgodnionym z pracodawcą, w tym pod adresem zamieszkania.

Na temat pracy zdalnej pisaliśmy już TUTAJ

enova365 Praca Hybrydowa

W związku ze zmianami w Kodeksie Pracy pracodawcy wprowadzając pracę zdalną bądź hybrydową w firmie będę musieli przystosować swoje systemy do pracy zdalnej.

Jednym z systemów, który pomoże zatrudniającym zapanować nad nową formą pracy jest enova365 moduł Praca Hybrydowa.

enova365 Praca Hybrydowa to moduł stworzony w odpowiedzi na potrzeby firm związane z coraz większym udziałem pracy rozproszonej wśród przedsiębiorców. Moduł posiada przejrzystą budowę, dzięki czemu możliwe jest skuteczne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy, a także śledzie postępów projektów. Moduł Praca Hybrydowa może być użytkowany zarówno przez pracowników pracujących stacjonarnie, jak i zdalnie, gdzie brak jest kontaktów bezpośrednich pomiędzy pracownikami. Dzięki budowie hierarchicznej w łatwy sposób pozwala na odnalezienie się w strukturze zadań. Pomaga w skutecznym i sprawnym raportowaniu pracy.

Moduł enova365 Praca Hybrydowa pozwala na kontrolowanie projektów oraz delegowanie zadań, a także monitorowania przepływu pracy. Szybko i bezpiecznie. Dodatkowo dzięki modułowi Praca Hybrydowa możesz:

  • Organizować – moduł o którym mowa zapewnia kompleksowe wsparcie pracy rozproszonej. Dzięki przejrzystej prezentacji oddelegowanych zadań i statusu prac pracodawca czy kierownik z łatwością przydzieli zadania oraz będzie monitorować ich przebieg.
  • Monitorować – moduł Praca Hybrydowa to efektywniejsze koordynowanie zadań wieloetapowych dzięki bieżącej informacji i dostępowi do danych z każdego miejsca i urządzenia. Realizacja może być kontrolowana na każdym etapie zadania.
  • Planować – mechanizm pozwalający na ewidencjonowanie czasu prac to łatwiejsze ustalenie zadań wymagających najwięcej czasu. Dzięki temu z łatwością można oszacować czas realizacji każdego projektu.
  • Raportować i analizować – korzystając z aplikacji do pracy zdalnej użytkownik otrzymuje zaawansowane raporty, aktualizowane w czasie rzeczywistym. Dzięki temu ułatwiona jest analiza danych.

Funkcjonalności modułu enova365 Praca Hybrydowa:

Moje aktywności – w skład tej zakładki wchodzą zadania, które przydzielane są do konkretnego użytkownika. Posiadają one usystematyzowaną strukturę drzewa, tak aby dokładnie wiedzieć z jakimi wytycznymi i wizjami związane są zlecone zadania. Użytkownik ma wgląd we wszystkie zdania, które przypisane są do niego oraz w te, które przypisane są do zespołu Użytkownika. Dodatkowo z poziomu listy Moje aktywności możliwe jest przejście do wykonywania poszczególnych zadań.

Organizacja pracy – w systemie użytkownik ma wgląd we wszystkie zadania, do których ma przyznany dostęp (nie tylko jako wykonujący). Zakładka ta pozwala na wgląd w stan realizacji poszczególnych projektów. W programie można sprawdzić co zostało zrealizowane, co jest w realizacji, a co dopiero na nią czeka. Dodatkowo w zakładce jest zawarta informacja na temat czasu pracy, który pracownicy potrzebują na zakończenie danego projektu. W zakładce można także zobaczyć czas, który został zaplanowany na wykonanie danego zadania, a także ile czasu pracownicy poświęcili na zleconą pracę.

Czas realizacji – dzięki tej zakładce użytkownik może w łatwy sposób wprowadzać dane dotyczące czasu realizacji zadań. Dodatkowo udostępniono stoper realizacji czasu pracy, który używać można rozpoczynając pracę nad zleceniem. Użytkownik może wprowadzać czas, który potrzebny mu jest na realizacje konkretnego zadania ręcznie. Funkcjonalność pozwala na kontrole czasu pracy przeznaczonego na konkretne zadania, a także czasu poświęconego na pracę w danym dniu.

Historia zmian – pozwala na sprawdzenie modyfikowanych przez użytkownika zadań.

Więcej informacji na temat świadectwa pracy uzyskasz u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu!

Team Wercom

maj 2023

 

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link