Skip to main content

Autoryzowany Partner

Poznaj system enova365!

enova365 to nowoczesne, kompleksowe oprogramowanie ERP, dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Stworzony przez polskich ekspertów system, zapewnia ciągły dostęp do nowych funkcji, aktualizacji oraz usprawnień. Wybierając enova365, otrzymujesz system ERP zawsze zgodny z aktualnymi przepisami kadrowymi, księgowymi oraz gospodarczymi.

W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu. W każdej chwili istnieje możliwość uzupełnienia struktury o kolejne funkcjonalności. Masz możliwość wyboru modelu zakupu, który najlepiej odpowiada Twoim preferencjom: możesz nabyć licencję na własność, skorzystać z opcji wynajmu oprogramowania w modelu abonamentowym, z opcja korzystania z wybranych obszarów lub zdecydować się na wynajem z infrastrukturą w chmurze w formie usługi SaaS.

Interfejs enova365 jest dostępny w dwóch wersjach: standardowej, umożliwiającej pracę z komputera stacjonarnego, oraz w wersji multi, która pozwala na korzystanie z systemu z dowolnego urządzenia – komputera, laptopa, tabletu czy smartfona. Dzięki dedykowanym interfejsom, praca zawsze będzie komfortowa, niezależnie od preferowanego urządzenia i miejsca pracy.

enova365 oferuje wsparcie w szerokim zakresie obszarów, takich jak: Kadr, Płac i HR, Finansów i Księgowości, Procesów, Handlu i Magazynu, Business Intelligence, Sprzedaży i CRM, Projektów i Usług, Produkcji oraz Nieruchomości.

System enova365 jest dostępny w trzech wersjach językowych: polskiej, angielskiej i ukraińskiej.

Obszary enova365

Business Intelligence

enova365 Business Intelligence zapewnia spójny, uporządkowany i wiarygodny zestaw danych. Dane zebrane w enova365 to doskonałe źródło wiedzy nie tylko dla analityków i kadry zarządzającej, ale także dla wszystkich użytkowników systemu enova365. Dodatkowo enova365 BI umożliwia tworzenie zaawansowanych wizualizacji danych przy użyciu dowolnie wybranego narzędzia analitycznego oraz zapis danych z logiki biznesowej.

Handel i magazyn

enova365 Handel to kompleksowe narzędzie wspomagające działalność firm w obszarze automatyzacji procesów związanych z dokumentacją sprzedażową i zakupową, tworzeniem ofert, prowadzeniem ewidencji zamówień oraz zarządzaniem magazynem. Dzięki możliwościom indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do konkretnych potrzeb przedsiębiorstwa, moduł ten stanowi wsparcie nie tylko w codziennym funkcjonowaniu, ale również w optymalizacji operacji magazynowych. Dodatkowo, umożliwia bieżącą kontrolę stanu należności i zobowiązań.

Sprzedaż i CRM

Moduł enova365 CRM jest niezastąpionym narzędziem do budowania, zarządzania i pielęgnowania relacji z klientami. Jego wszechstronność pozwala na efektywne wykorzystanie w każdym rodzaju przedsiębiorstwa, niezależnie od jego wielkości, profilu działalności czy branży. Umożliwia tworzenie i utrzymywanie bazy kontaktów oraz długoterminowych relacji z kontrahentami. Dzięki łatwemu dostępowi do informacji, wszystkie dane dotyczące historii kontaktów są zgromadzone w jednym miejscu. Ponadto, moduł enova365 CRM umożliwia kompleksowe odwzorowanie procesu sprzedażowego, począwszy od identyfikacji szansy sprzedaży, poprzez ofertowanie, negocjacje, aż po finalne fakturowanie zakupów. To wszystko możliwe dzięki funkcjonalności lejka sprzedażowego, która usprawnia procesy biznesowe i zwiększa efektywność działania przedsiębiorstwa.

Projekty i usługi

Moduł enova365 Projekty został stworzony z myślą o planowaniu i monitorowaniu realizacji budżetów projektów. Oprócz pełnej funkcjonalności modułu CRM (bez Serwisu i Wypożyczeń), zawiera także narzędzia związane z budżetowaniem projektów. Automatyzuje proces przypisywania dokumentów do konkretnych projektów oraz umożliwia śledzenie planów oraz ich realizacji w określonym okresie, na poszczególnych etapach lub w ujęciu narastającym. Dodatkowo, zapewnia pełen dostęp do informacji analitycznych, co umożliwia dokładną analizę danych związanych z realizacją projektów.

Produkcja

enova365 Produkcja to kompleksowe rozwiązanie wspierające procesy produkcyjne w firmach, które działają na podstawie zdefiniowanych technologii i śledzą zlecenia produkcyjne. Kluczowym elementem aplikacji jest elastyczna struktura technologiczna. Każda technologia jest przypisana do wzorcowych operacji, które mogą być wspólne dla różnych procesów. Surowce, koszty, produkty, a także zasoby produkcyjne i pracownicy są ściśle powiązani z operacjami lub bezpośrednio z technologiami. Dzięki temu enova365 Produkcja umożliwia skuteczne zarządzanie produkcją oraz śledzenie jej każdego etapu.

Finanse i Księgowość

Oprogramowanie księgowe enova365 jest elastyczne i możesz je dostosować do swoich potrzeb. Dzięki temu otrzymujesz środowisko pracy w pełni dostosowane do specyfiki prowadzonej działalności.

Niezależnie od sposobu rozliczania się Twojej firmy, program finansowo-księgowy enova365 sprawdzi się doskonale – czy to w przypadku firm rozliczających się ryczałtem, księgą podatkową czy prowadzących pełną księgowość. Dzięki opcjom automatyzacji procesów księgowania, usprawnieniu przepływu dokumentów w firmie oraz kontroli nad finansami i rozliczeniami z kontrahentami, enova365 zapewnia kompleksowe wsparcie w zarządzaniu finansami firmy.

Procesy

System enova365 wyróżnia się tym, że moduł Workflow jest integralną częścią jego struktury. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całym systemie, który intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę. Część działań związanych z innymi modułami możesz również wykonywać bezpośrednio w panelu Workflow. Automatyczne zarządzanie obiegiem dokumentów pozwoli Ci zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy.

Kadry Płace i HR

enova365 Kadry Płace jest w stanie łatwo odzwierciedlić złożoną strukturę organizacyjną firmy oraz spełniać wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa dotyczącego ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS. Dzięki odpowiedniej parametryzacji systemu możliwe jest łatwe dostosowanie do zmieniających się przepisów, a w większości przypadków może być to realizowane samodzielnie przez użytkownika programu. System zapewnia swobodę zgodną z przepisami prawa pracy w definiowaniu harmonogramów czasu pracy oraz składników wynagrodzenia. Dodatkowo, możliwe są także rozliczenia wielowalutowe. Aplikacja jest zintegrowana z Programem Płatnik oraz rejestratorami czasu pracy, co umożliwia płynną współpracę między różnymi modułami systemu.

Nieruchomości

Moduł enova365 Nieruchomości umożliwia automatyzację i ułatwienie procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami. Dzięki niemu możliwe jest zwiększenie ergonomii pracy oraz uzyskanie szczegółowych informacji analitycznych dotyczących grupy środków trwałych, takich jak grunty, budynki i budowle.

Mikro firmy

enova365 wersja Srebrna

Rozwiązanie dla mikro- i małych firm. Funkcje, których potrzebujesz do pracy w standardowym zakresie, dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

  • dostosowana do potrzeb mikro- i małych firm;
  • przygotowana do obsługi prostych procesów.
Czytaj więcej

Małe i średnie firmy

enova365 wersja Złota

Złote moduły enova365 powstały z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczone są dla średnich i dużych przedsiębiorstw:

  • odpowiednia dla średnich i dużych firm;
  • wspiera wielooddziałowe przedsiębiorstwa;
  • mechanizm Business Intelligence;
  • możliwość definiowania własnych cech.
Czytaj więcej

Duże firmy i instytucje

enova365 wersja Platynowa

Moduły w wariancie platynowym są przeznaczone dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności:

  • nieograniczona rozbudowa funkcjonalności;
  • praca na dużych zbiorach danych;
  • wspiera przedsiębiorstwa wielooddziałowe i wielofirmowe;
  • mechanizm Business Intelligence.
Czytaj więcej

Wercom – Autoryzowany partner enova365!

Wercom jest Autoryzowanym Partnerem enova365 firmą specjalizującą się we wdrożeniach i usługach związanych z systemem ERP enova365.

Nasze usługi wdrożeniowe są dostępne dla firm z różnych sektorów i branż. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją działalność, czy też jesteś doświadczoną firmą, zapewniamy wysokiej jakości wdrożenia enova365, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu.

Jako Autoryzowany Partner enova365 działamy od ponad 5 lat. Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy regularnie uczestniczą w szkoleniach i kursach doszkalających, aby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami systemowymi i technologiami. Cały zespół Wercom skupia się na osiąganiu sukcesu poprzez budowanie przyjaznej atmosfery pracy i realizację wspólnych celów.

Dostarczamy rozwiązania enova365 na szeroką skalę. Nasze działania skoncentrowane są głównie na obszarze województwa Wielkopolskiego, jednak jesteśmy w stanie podjąć się wdrożeń na terenie całej Polski. Bez względu na lokalizację Twojej firmy, jesteśmy gotowi zaoferować wsparcie i wdrożenia dostosowane do Twoich potrzeb.

Stawiamy na partnerstwo. Każdy Klient traktowany jest jako Partner, z którym wspólnie podejmujemy wyzwania biznesowe, dążąc do obopólnej korzyści. Sukces osiągamy razem. Skontaktuj się z nami już dziś, aby rozpocząć cyfrową transformację Twojego biznesu i rozpocząć nowy etap rozwoju swojego przedsiębiorstwa.

Jesteśmy numerem 1 w Wielkopolsce

Nasi klienci

Opinie klientów

Norson
Z firmą Wercom Sp. z o.o. współpracujemy w zakresie obsługi informatycznej ponad 10 lat. Dotychczasowa współpraca pozytywnie wpływa na rozwój naszej firmy, ułatwiając pracę i usprawniając funkcjonowanie całej jednostki. Bogata wiedza techniczna i profesjonalne podejście do pomocy zdalnej pozwala na sprawne i natychmiastowe rozwiązanie pojawiających się problemów.
Asia Szklarek-Dolna
Norson Sp. z o.o. Sp.k
SAGE
To Zespół profesjonalistów którzy, z powodzeniem od wielu lat sprzedają i wdrażają systemy Sage Symfonia ERP do największych Klientów w całej Polsce, w tym roku zostali jednym z 7 Partnerów Master w Polsce, co dodatkowo podkreśla ich wysokie kompetencje. Polecałem firmę Wercom wielokrotnie zaprzyjaźnionym firmą które, szukały rozwiązań klasy ERP, każdy z nich bardzo chwali sobie współpracę z Wercom, to jest też powód kolejnych poleceń.
Hubert Paczkowski
Head of Indirect Sales
Symfonia Sp. z o.o.
r22
W naszej współpracy cenimy Wercom przede wszystkim za: sprawne reagowanie na nasze uwagi i zgłoszenia; osobiste i bardzo duże zaangażowanie pracowników w realizację zleceń; profesjonalną wiedzę oraz umiejętności praktyczne, a także należytą staranność. Polecamy Wercom tym firmom, które cenią sobie fachowość i szybkość reakcji na zgłaszane problemy.
Robert Stasik
Członek Zarządu
R22 S.A.
Euroflorist
Przykład rozwiązań opracowanych dla EuroFlorist potwierdza, że uniwersalne i kompleksowe rozwiązanie, jakim jest Sage Symfonia ERP, może wykonywać nawet najbardziej wyspecjalizowane i nietypowe zadania
Andrzej Świderski
Prezes spółki
EuroFlorist
Agro
Poszukiwaliśmy takiego systemu, który po pierwsze będzie działał szybko na dużych zbiorach danych. Po drugie będzie elastyczny i da nam możliwość odwzorowania procesów zachodzących w naszej firmie. Szczególny nacisk położony był na dział sprzedaży, który wystawia dziennie dużo dokumentów handlowych. Dlatego bardzo ważna okazała się funkcja budowania różnych szablonów dokumentów
Edyta Młynarczyk
Prezes Zarządu
AGRO TRANSHANDEL SP. Z O.O.
Pneumatic
Firma Wercom jest dużą i znaną w Wielkopolsce firmą w zakresie obsługi systemów Sage. Współpracę z firmę cenię sobie szczególnie za profesjonalizm, rzetelność, szybkość reakcji i fachowe porady specjalistów ds. wdrożeń.
Ewa Majchrzak
Główna Księgowa
Pneumatik S.A.
quay
W chwili obecnej Wercom jest też firmą pierwszego kontaktu w sprawach Symfonii. Na naszą decyzję o podjęciu stałej współpracy serwisowej wpłynęło przed wszystkim poprawnie przeprowadzone wdrożenie oraz integracji systemu Sage Symfonia ERP z naszymi wewnętrznymi systemami rozliczeniowymi
Arkadiusz Szymański
QUAY BHU Sp. z o.o.
MarwoGEO
Współpracę z firmą Wercom cenię sobie za pełen profesjonalizm, ogromne doświadczenie i rzetelność . Firmę mogę z czystym sumieniem polecić innym. Zawsze mogę liczyć na pomoc w sytuacjach awaryjnych. Firma zatrudnia profesjonalną kadrę pracowników, która zawsze służy fachową pomocą.
Renata Różczka
MarwoGeo Sp. z o.o. Sp.k.
MARTON
Nasze biuro obsługuje średnie i duże firmy. Bardzo ważna jest dla mnie ergonomia pracy na programach Sage Symfonia, ale także bezpieczeństwo i jakość danych finansowych, które przekazujemy naszym Klientom. Często na ich zlecenie wykonujemy różne zaawansowane zestawienia i analizy. Wiedza, doświadczenie, elastyczność i korzystne warunki współpracy oraz bardzo dobre opinie innych przedsiębiorstw współpracujących z Wercom zdecydowały o wyborze właśnie tej firmy jako naszego opiekuna Systemów Symfonia ERP
Marta Tumalewicz
Prezes Biura Usług Rachunkowych i Podatkowych
"MARTON" Sp. z o.o.
Grambet
Wybraliśmy firmę Wercom, ze względu na status Platynowego Partnera Sage. Współpracę cenię za szybkość reakcji, indywidualne podejście do klienta oraz przemiłych ludzi z którymi pracujemy na co dzień. Zdecydowanie poleciłabym firmę Wercom wszystkim, którzy potrzebują profesjonalnej oraz dopasowanej do potrzeb obsługi.
Magdalena Gucia
Grambet Grupa SBS s.j. M. i M. Gucia
previous arrow
next arrow
Zobacz referencje

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy




    Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
    ZAPISZ SIĘ
    close-link
    Newsletter ✉