Strefa klienta

Wieloletnie doświadczenie oraz wysokie kompetencje naszych pracowników pozwalają na szybkie i skuteczne wdrożenia systemów informatycznych. Służymy pomocą w zakresie integracji z innymi systemami. To właśnie dzięki elastyczności oraz wiedzy, potrafimy rozwiązać znaczną część problemów naszych Klientów.

Pomoc zdalna

Szybka pomoc dla użytkowników oprogramowania enova365, ITCube CRM, Symfonia 50Cloud, Symfonia, Symfonia ERP dzięki bezpośredniemu połączeniu przez sieć internet, wszystko online bez wychodzenia z biura.

Jak to działa pomoc zdalna?

Połączymy się zdalnie z Twoim komputerem i naprawimy usterkę lub rozwiążemy problem. Takie połączenie nawiązywane jest tylko na życzenie klienta polega na udostępnieniu podglądu ekranu swojego  komputera jednemu z naszych konsultantów. Podłączenie zdalne jest szyfrowane i po zakończeniu sesji konsultant nie ma możliwości ponownego połączenia. Klient przez cały czas widzi na ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.

Jak skorzystać z pomocy zdalnej?

Aby skorzystać ze zdalnej pomocy należy kliknąć w poniższy link i uruchomić program pomocy zdalnej Team Viewer. Kliknięcie przycisku pomocy zdalnej oznacza zgodę na odpłatną usługę oraz akceptację Regulaminu świadczonych usług przez firmę Wercom Sp. z o.o.

Pobierz Team Viewer

Szybkie pytanie



    Blog

    Poniższy Blog został stworzony przez naszych konsultantów dla Państwa. Prowadzą go osoby, które na co dzień służą wsparciem w zakresie rozwiązań biznesowych. Publikowane treści dotyczą nowinek ze świata IT oraz zmian prawnych. Opowiadamy o procesach automatyzacji wewnątrz organizacji i pokazujemy jak je wdrożyć. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem.

    Idź do blog-a