Skip to main content

Aktualności

Drodzy Klienci, informujemy że z dniem 30.11.2022 Symfonia kończy wsparcie oraz aktualizacje do programu Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn 2.0

Wycofanie wsparcia i aktualizacji do programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn (HMP) oznacza, że wszystkie usługi abonamentowe zostaną zakończone z dniem 30 listopada 2022 roku. Posiadane przez Klientów usługi do programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn (HMP) zostaną skrócone, a opłaty abonamentowe proporcjonalnie wyliczone do dnia wycofania programu (30 listopada 2022 r.). Jednocześnie zapewniamy Klientom niezbędne narzędzia umożliwiające łatwą kontynuację pracy w programie Symfonia H50.

Więcej informacji uzyskają Państwo u naszych konsultantów +48 61 868 22 08 bądź pod biuro@wercom.pl

Symfonia 2.0 wersja 2021b: 

  • Symfonia Start 2.0 Faktura
  • Symfonia Start 2.0 Handel
  • Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż
  • Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn

Symfonia Mała Księgowość 2022c:

  • obsługa odroczonej zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych dla wynagrodzeń z umowy o pracę i umów cywilno-prawnych – zgodnie z Ustawą z dnia 24 lutego 2022 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz ustawy o podatku od wydobycia niektórych kopalin;
  • Poprawiono doliczanie różnic remanentowych do podstawy wymiaru dla ubezpieczenia zdrowotnego.
  • Przy wyliczaniu podstawy wymiaru na ubezpieczenie zdrowotne poprawiono odliczanie składek społecznych ZUS nie odliczonych w poprzednim miesiącu.

Symfonia ERP Kadry i Płace 2022e:

  • Nowe wzory ZUS DRA i ZUS RCA
  • Likwidację ZUS RZA i przeniesienie składek wykazywanych dotychczas na tej deklaracji na ZUS RCA
  • Dostosowania do nowej wersji Płatnika
  • Zmiany w rozliczaniu składki zdrowotnej właścicieli wg formy opodatkowania i wykazywanie ich w ZUS DRA i ZUS RCA
  • Podczas zbiorczego generowania deklaracji ZUS, w komunikatach o brakujących danych dodano opcję „Ignoruj wszystkie”, dzięki czemu nie ma konieczności dokonywania wyboru przy każdym pracowniku.

Symfonia FKF/F50 – Finanse i Księgowość 2022.1: 

  • Deklaracja JPK_V7
    – Nowe wzory deklaracji JPK_V7M(2) i JPK_V7K(2)
    – Dodane zostały nowe oznaczenia procedur podatkowych: WSTO_EE oraz IED;
    – Atrybuty stosowane SW, EE oraz MPP dla transakcji do 31 grudnia 2021 roku zostały oznaczone stosownym opisem.
    Informacje o stosowaniu znaczników Ministerstwo Finansów – gov.pl
    – Wybór terminu płatności dla korekt – umożliwia wskazanie dla korekt terminu płatności dokumentów korygowanych, które mają więcej niż jeden termin zapłaty, funkcjonalność przygotowana na potrzeby raportowania w części ewidencyjnej JPK_V7 informacji o korektach z tytułu ulgi na złe długi.
    – Atrybuty dla deklaracji JPK_V7 umożliwią wybór wyświetlania typów parametrów dotyczący Sprzedaży lub Zakupu. Dodatkowo pracując w danym typie dokumentu domyślnie będą wyświetlane odpowiednie atrybuty JPK (np. dla dokumentu sprzedaży Atrybuty JPK dotyczące).
    – Podgląd rozliczenia JPK – zaktualizowany wygląd o nowe kolumny z terminami zapłaty i płatności dla korekt podstawy opodatkowania podatku należnego.
  • Deklaracja VIU-DO – pełna obsługa deklaracji VIU-DO przeznaczonej dla podatników rozliczających podatek VAT w ramach szczególnej procedury unijnej OSS m.in.:
    – Obsługa Korekt OSS
    – Grupowe oznaczenie dokumentów w tym korekt w procedurze OSS
    – Słowniki Kraje zostały wzbogacone o możliwość wprowadzania właściwy dla nich numer identyfikacji VAT lub w przypadku jego braku numer identyfikacji podatkowej.
  • Urzędy skarbowe kod SWIFT/BIC – w danych urzędów skarbowych dodano kod SWIFT/BIC identyfikujący bank przy przelewach zagranicznych
  • Wymiarowanie – (tylko wersji w Symfonia ERP) – rozszerzono o możliwość definiowania rozbić niezależnie według wymiarów. System umożliwia stosowanie dwóch modeli wymiarowania Płaski (domyślimy) oraz Niezależnie wg wymiarów.

Symfonia HMF/F50 – Handel 2022.1: 

  • Usprawnienia podnoszące komfort pracy i niwelujące różnice miedzy HMP a H50/HMF:
    • możliwość generowania transferów pieniężnych w sposób automatyczny (ustawienie parametryzowalne),
    • możliwość wystawienia wpłat transferów dla rejestrów o charakterze VAT PP,
    • możliwość wydruku na korektach dokumentów handlowych dokumentów powiązanych typu : „wydania z magazynu”, „dokumenty płatności”,
    • możliwość zmiany stawki VAT na ofertach, zamówieniach obcych
    • oznaczenie dokumentów nierozliczonych magazynowo podczas generowania zestawień z zyskiem, na zestawieniach wykonanych od strony kontrahenta,
    • obsługa uprawnienia dla zmiany pól własnych dla nagłówka dokumentu na nowych formatkach,
    • dodanie nowego uprawnienia dla możliwości wypełniania pól własnych dla pozycji dokumentów,​​​​​​​
  • Poprawa wydajności:
    • znaczące skrócenie czasu wysyłania dokumentów walutowych wielopozycyjnych do programów finansowo-księgowych
    • poprawki wydajnościowe związane z uruchamianiem kartotek klasycznych.
  • Inne zmiany:
    • Czat z konsultantem wsparcia technicznego – dla pilotażowej grupy użytkowników przycisk Wsparcie online będzie otwierał czat z konsultantem wsparcia technicznego
      • dostęp do czatu będą posiadać Klienci: Firmy z Usługą Gwarancja VIP, Biura Rachunkowe z Usługą Gwarancja Komfort lub VIP
    • w H50 włączono możliwość definiowania i zapamiętywania własnych układów kolumn, w tym kolumn zawierających dane z pól własnych użytkownika (dotychczas ta możliwość była dostępna tylko w HMF)
    • w H50 włączono możliwość tworzenia złożonych definicji kryteriów filtrowania kartoteki (dotychczas ta możliwość była dostępna tylko w HMF)
    • w H50 dodano możliwość zmiany hasła dla użytkowników którzy nie są administratorami
    • uwspólnianie Pomocy w aplikacji: możliwość zgłaszania sugestii czy nawigacja do strony wsparcia.

Symfonia STF/S50 Środki Trwałe 2022.1:

  • Zmieniony i podrwiony został układ elementów w oknie Dane firmy

Symfonia Web API wersja 2021.3: 

  • tworzenia i aktualizacji danych Kontrahentów
  • obsługi zamówień obcych oraz własnych
  • pobierania cen sprzedaży dla towarów
  • korekt dokumentów magazynowych na podstawę dokumentów zakupu i sprzedaży
  • obsługi i tworzenia dokumentów Finansowo-Księgowych w  rejestrze VAT oraz rozliczeń zaliczek

Dokładny opis zmian oraz linki 

System Symfonia

 

Więcej informacji dot. promocji oraz cennika, uzyskają Państwo u naszych Konsultantów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 61 868 22 08 bądź poprzez handlowy@wercom.pl

 

Nowa wersja enova365 o numerze 2112.7.12

  • Oświadczenia i wnioski – Udostępniono zmiany w oświadczeniach i e-wnioskach w związku z ustawą dnia 24 lutego 2022 r. o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz ustawy o podatku od wydobycia niektórych kopalin (Dz. U. z 2022 r. poz. 558), która wchłonęła rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 07.01.2022 r
  • Deklaracje CIT – Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy eDeklaracji dla deklaracji CIT-8 do wersji 31 oraz załączników: CIT-KW do wersji 2 i CIT-ST do wersji 8
  • Deklaracje CIT – Wprowadziliśmy możliwość obliczenia rocznego rozliczenia CIT-8 bez uwzględniania dekretów zamknięcia kont.
  • Deklaracje CIT – Wprowadzono edycyjność pola “312. Podatnik wybrał rok podatkowy inny niż rok kalendarzowy” na formularzu CIT-8(31).
  • Deklaracje IFT-2 – Zaktualizowano formularze, wydruki i schematy eDeklaracji dla deklaracji IFT-2/IFT-2R do wersji 10.
  • Deklaracje PIT – Zgodnie z ustawą z dnia 9 lutego 2022 r. o zmianie ustawy – Kodeks spółek handlowych oraz niektórych innych ustaw, dostosowano wyliczenie podstawy wymiaru składki zdrowotnej na formularzach Zaliczka PIT wg skali oraz Zaliczka PIT liniowo.

Więcej informacji uzyskają Państwo u naszych konsultantów +48 61 868 22 08 bądź pod biuro@wercom.pl

Cennik oprogramowanie enova365

Pakiety dla Biur Rachunkowych

Jesteś właścicielem biura rachunkowego? Sprawdź ile możesz zyskać! Z oferty mogą skorzystać Biura Rachunkowe, które komercyjnie świadczą usługi z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg i/lub outsourcingu kadr i płac w znaczeniu rachuby płac. Przy zakupie wymagane jest przedłożenie dokumentów rejestrowych (KRS lub Wpis do ewidencji, zawierające odpowiedni wpis PKD – 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe oraz informację, że w/w działalność jest główną gałęzią działalności zarobkowej firmy). Promocja obowiązuje tylko przy pierwszym zakupie oprogramowania enova365. Pakiet obejmuje licencje na jedno stanowisko dla danego modułu.
Wybierz jeden z pakietów promocyjnych enova365 i zyskaj nawet 53% rabatu.

  • Pakiet Start 735 zł – oszczędzasz 22%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Starter 1 750 zł – oszczędzasz 33%
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Księga Podatkowa BR srebrna wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Standard 2 860 zł – oszczędzasz 37%
    Księga Podatkowa BR srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR złota wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Optymalny 4 590 zł – oszczędzasz 50%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR Złota wersja standard
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Faktury BR Srebrne wersja standard
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)
  • Pakiet Rozszerzony 6 665 zł – oszczędzasz 56%
    Księga Podatkowa BR Srebrna wersja standard
    Księga Handlowa BR Złota wersja standard
    Księga Inwentarzowa BR Złota wersja standard
    Kadry Płace BR Srebrne wersja standard
    Faktury BR Złote wersja standard
    DMS Złoty wersja standard
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
    Konfigurator Workflow i DMS
    Praca na Wielu Bazach (zawiera Platformę Managera)

Pakiet dla Nowej Firmy
W pakiecie jest taniej – dla nowo powstałych firm mamy ofertę specjalną! Zapoznaj się z modułami, które oferujemy i podejmij decyzję, która będzie dla Ciebie najbardziej korzystna!
Z oferty mogą skorzystać firmy, które działają na rynku nie dłużej niż 12 miesięcy. Przy zakupie wymagane jest przedłożenie dokumentów rejestrowych (KRS lub Wpis do ewidencji, ponieważ okres 12 miesięcy liczony jest od daty rejestracji działalności firmy widniejącej w dokumentach rejestrowych). Promocja obowiązuje tylko przy pierwszym zakupie oprogramowania enova365. Pakiet obejmuje licencje na jedno stanowisko dla danego modułu.

  • Pakiet Nowa Firma za 1 310 zł zamiast 2 410 zł w pakiecie: (46% rabatu)
    Faktury w wersji srebrnej,
    Księga Podatkowa w wersji srebrnej,
    Kadry Płace w wersji srebrnej
  • Pakiet Nowa Firma PLUS za 4 910 zł zamiast 9 035zł: (46% rabatu)
    Handel w wersji złotej
    Księga Handlowa w wersji złotej
    Kadry Płace w wersji srebrnej
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
  • Pakiet Nowa Firma PRO za 8 760 zł zamiast 16 130 zł (46% rabatu)
    Handel w wersji złotej
    Księga Handlowa w wersji złotej
    Kadry Płace w wersji srebrnej
    CRM w wersji złotej
    Elektroniczne Wyciągi Bankowe
    e-Sklep konektor
    Kurierzy
    Harmonogram zadań

Więcej informacji dot. promocji oraz cennika, uzyskają Państwo u naszych Konsultantów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 61 868 22 08 bądź poprzez handlowy@wercom.pl

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉