Skip to main content

Aktualności

Drodzy Klienci, informujemy że z dniem 30.11.2022 Symfonia zakończyła wsparcie oraz aktualizacje do programu Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn 2.0

Wycofanie wsparcia i aktualizacji do programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn (HMP) oznacza, że wszystkie usługi abonamentowe zostały zakończone z dniem 30 listopada 2022 roku. Posiadane przez Klientów usługi do programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn (HMP) zostały skrócone, a opłaty abonamentowe proporcjonalnie wyliczone do dnia wycofania programu (30 listopada 2022 r.). Jednocześnie zapewniamy Klientom niezbędne narzędzia umożliwiające łatwą kontynuację pracy w programie Symfonia H50.

Więcej informacji uzyskają Państwo u naszych konsultantów +48 61 868 22 08 bądź pod biuro@wercom.pl

Symfonia 2.0 wersja 2023a: 

  • Symfonia Start 2.0 Faktura
  • Symfonia Start 2.0 Handel
  • Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż
  • Symfonia Handel Sprzedaż i Magazyn

Symfonia Mała Księgowość 2023.f:

  • Obsługa nowego DRA i RCA dla Właścicieli
  • Wydruk – Rejestr sprzedaży – dodano parametr Uwzględniaj dokumenty FP.
  • Poprawa jakości

Symfonia ERP Kadry i Płace 2023.c:

  • Obsługa rejestracji urlopu opiekuńczego na podstawie art. 173(1) Kodeksu pracy;
  • Nowy wzór świadectwa pracy.

Symfonia FKF/F50 – Finanse i Księgowość 2023.1b: 

  • Dodano nową schemę CIT-8(32) 3-0E
  • Zaktualizowano stawki OSS ( Luksemburg)
  • Poprawa funkcjonalności w obszarze RMK, Magazynu Walut, e-Sprawozdań, oraz Integracji
  • Poprawa jakości

Jednocześnie przypominamy, że termin rozliczenia podatku dochodowego osób prawnych został przesunięty oficjalną decyzją Minister Finansów o 3 miesiące, do 30 czerwca 2023 roku. Bez zmian natomiast pozostał termin na przygotowanie sprawozdań finansowych tj. 31 marca 2023 roku.

Symfonia HMF/H50 – Handel 2023.1:

  • Możliwość obsługi zgłoszeń windykacji bezpośrednio z programu
  • Import specjalny towarów i kontrahentów z możliwością uzgodnienia importowanych pól
  • Zestawienie „Sprzedaż towarów kontrahentowi”
  • Wybór magazynów w zestawieniu „Stany i obroty magazynowe”
  • Okno rentowności dla zamówień obcych
  • Możliwość wyszukiwania tylko dla wybranych kolumn w kartotekach
  • Możliwość filtrowania wg opisu znacznika
  • Poprawa jakości
  • Poprawa wydajności w obszarze
    • wystawiania dokumentów z wieloma pozycjami
    • otwierania i wyświetlania kartotek
  • Optymalizacja uruchamiania Handlu w trybie OLE – wersja COM light (ok. 2x szybsze uruchomienie)
  • Zmiany w strukturze bazy danych związane z obsługą długich nazw dla towarów. Zmiany w strukturze tabel HM.DP, HM.MZ, HM.ZP (więcej informacji tutaj):
    • Kolumna opis – zmiana typu danych varchar(40) na varchar(8000)
    • Kolumna idlongname – zostaje usunięta
Tylko w Handel ERP (wersja Profesjonalna)
  • Zapotrzebowanie:
    • W module Handel: analiza zapotrzebowania dla zamówień obcych.
    • W module Produkcja: analiza zapotrzebowania dla zleceń oraz planów produkcyjnych.
  • Prognozowanie zapotrzebowania na dostawy w oparciu o dane historyczne.

Symfonia STF/S50 Środki Trwałe 2023.1:

  • Nowy układ nawigacji okna programu
  • Mechanizm Symfonia Aktualizacje

Symfonia Web API wersja 2023.1.b (23.10.4.0)

WebApi

  • dodano moduł integracji z Develogic
  • dodano konfigurator schematów księgowań FK, który umożliwia
    • określenie schematu księgowania dla typu dokumentu
    • definiowanie elementów predefiniowanych słowników wykorzystywanych do rozwinięcia numeru konta księgowego

Moduł dokumentów FK

  • dodano metodę [POST] /api/FKDocumentsBussinessIssue/NewSaleInvoice umożliwiającą utworzenie nowej faktury sprzedaży i automatycznego rozksięgowania kwot na podstawie zdefiniowanych ustawień
  • dodano metodę [POST] /api/FKDocumentsBussinessIssue/NewPurchaseInvoice umożliwiającą utworzenie nowej faktury zakupu i automatycznego rozksięgowania kwot na podstawie zdefiniowanych ustawień
  • dodano metodę [POST] /api/FKDocumentsBussinessIssue/NewSaleInvoiceCorrection umożliwiającą utworzenie nowej korekty faktury sprzedaży i automatycznego rozksięgowania kwot na podstawie zdefiniowanych ustawień
  • dodano metodę [POST] /api/FKDocumentsBussinessIssue/NewPurchaseInvoiceCorrection umożliwiającą utworzenie nowej korekty faktury zakupu i automatycznego rozksięgowania kwot na podstawie zdefiniowanych ustawień
Najważniejsze zmiany w wersji 2304.2.3. :

W ramach wersji udostępniono między innymi zmiany:

W module Kadry Płace:

  • Praca zdalna Dodaliśmy nowy element wynagrodzenia „Ekwiwalent za pracę zdalną/dni”, który należy do rodzaju „Dodatek”. Element wynagrodzenia „Ekwiwalent za pracę zdalną/dzień” jest domyślnie zablokowany. Kwota ekwiwalentu będzie wyliczana na podstawie mnożnika stawki z konfiguracji oraz ilości dni przepracowanych w strefie czasu pracy „Praca zdalna” (ewentualnie ilość dni można wprowadzić w parametrze w samym dodatku).
  • Umowa o pracę Dostosowaliśmy okres wypowiedzenia dla umów o pracę zawartych na okres próbny. W przypadku takiej umowy okres wypowiedzenia wynosi:
    • 3 dni robocze, jeżeli okres próbny nie przekracza 2 tygodni,
    • 1 tydzień, jeżeli okres próbny jest dłuższy niż 2 tygodnie,
    • 2 tygodnie, jeżeli okres próbny wynosi 3 miesiące.

Adekwatne informacje dostępne są w kartotece pracownika w zakładce Etat/Rozwiązanie umowy w sekcji „Okres wypowiedzenia wg umowy o pracę lub Kodeksu Pracy”.

  • Świadectwo Pracy Dostosowaliśmy wydruk Świadectwo pracy do obowiązującego rozporządzenia. W tym celu:
    • w punkcie 6. 1) dopisaliśmy do podanego artykułu z Kodeksu pracy „§1”,
    • w punkcie 6. 6) usunęliśmy tekst „udzielony na podstawie art. 182.1a Kodeksu pracy (podstawa prawa udzielenia)”,
    • w punkcie 6. 9) zmieniliśmy tekst w nawiasie na „liczba dni lub godzin zwolnienia wykorzystanego w roku kalendarzowym, w którym ustał stosunek pracy”.

W module Księgowość:

  • Deklaracja VAT-7 W konfiguracji wielofirmowej, w pomocniczym wydruku deklaracji VAT-7(21) umożliwiliśmy drukowanie w nagłówku danych firmy, dla której przygotowywana jest deklaracja.

W module Handel:

  • Sprzedaż Dodaliśmy możliwość wykorzystywania cech bez słowników w raporcie znajdującym się w lokalizacji: Handel/Zestawienia/Sprzedaż wg kontrahentów i towarów (cechy). Pole Wartości cechy towaru aktualnie pozwala wpisać dowolną wartość cechy lub wybrać ją z słownika.
Szczegóły zmian dostępne są w ulotce.

Więcej informacji uzyskają Państwo u naszych konsultantów +48 61 868 22 08 bądź pod biuro@wercom.pl

Wiosenne rabaty w Symfonii!

Zapłać nawet 50% mniej!

Zapraszamy do skorzystania z naszej wiosennej promocji! Dobierz programy za maksymalnie 5 000 zł, a 2 moduły możesz otrzymać ze zniżkami:Pierwszy moduł z rabatem 20%, a drugi moduł (tańszy) z aż 50% rabatem!

Oferta dotyczy popularnych programów Symfonii:

  • Symfonia Finanse i Księgowość
  • Symfonia Środki Trwałe
  • Symfonia Obieg Dokumentów
  • Symfonia KSeF
  • Symfonia Handel
  • Symfonia Mobilny Magazyn
  • Symfonia Mobilny Handel
  • Symfonia R2Płatnik
  • szkolenia Akademii Symfonii

Nie przegap okazji i skorzystaj z naszej promocji już dziś, aby cieszyć się wydajnymi i zaawansowanymi narzędziami do zarządzania firmą!

Warunki promocji:

  • Promocja jest ważna od 1 kwietnia do 26 czerwca 2023 roku.
  • Z promocji można skorzystać tylko raz. Rabat nie obejmuje odnowienia. Wartość upustu obowiązuje także w odniesieniu do dodatków modułu produktowego. Promocja nie obejmuje klientów posiadających produkt wymieniony w ofercie.
  • Promocje się nie łączą.
Regulamin promocji Wiosenne rabaty w Symfonii

Więcej informacji uzyskają Państwo u naszych konsultantów +48 61 868 22 08 bądź pod biuro@wercom.pl

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉