Skip to main content

SaldeoSMART

SaldeoSMART to wielofunkcyjna platforma dla biura rachunkowego i jego klientów. W programie istnieje możliwość integracji z ponad 30-stoma programami księgowymi i systemami ERP.

SaldeoSMART w biurze rachunkowym

Automatyzacja księgowości

SaldeoSMART pozwala przyśpieszyć pracę i wyeliminować czynności proste i powtarzalne.

Zautomatyzuj pracę z dokumentami dzięki OCR

Dzięki OCR w SaldeoSMART odczytywanie faktur jest szybkie i skuteczne. OCR pozwala na ograniczenie kosztów związanych z przetwarzaniem dokumentów firmy. Dostęp do dokumentów jest szybki i łatwy w formie elektronicznej 24h/dobę.

Połącz się automatycznie z wybranym programem księgowym

SaldeoSMART udostępnia szeroki wachlarz integracji z programami księgowymi i systemami ERP. Umożliwia  eksport danych do programu księgowego. W łatwy sposób następuje synchronizacja m.in. kontrahentów, kategorii i form płatności.

Zautomatyzuj obsługę wyciągów bankowych z pomocą OCR SaldeoSMART

Dzięki tej funkcji nie istnieje jest ryzyko popełnienia błędu podczas ręcznego przepisywania danych z wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów. Wprowadzanie transakcji do programu księgowego stanie się szybkie, a obsługa dokumentów w pełni zautomatyzowana. Blisko 100% skuteczności odczytu bez konieczności weryfikacji danych.

Pozostałe funkcje modułu:

  • Automaty księgujące oparte na danych nagłówkowych faktur
  • OCR innych typów dokumentów
  • Indywidualne analizatory księgowe
  • Podstawowe analizatory księgowego (ZUS DRA, KEDU, JPK)
  • Odczytywanie kodów kreskowych

Wsparcie managera biura

Sprawne i efektywne zarządzanie biurem. SaldeoSMART pozwala rozdzielać i kontrolować pracę zespołu

Sprawniejsza praca z dokumentami dzięki e-obiegowi

E-obieg dokumentów to możliwość tworzenia indywidualnych ścieżek pracy z dokumentami dla każdego klienta. Pozwala na łatwe określanie grupy użytkowników, nadawanie im uprawnienia oraz śledzenie wszystkich zmian nanoszonych na dokumencie. To niezbędna funkcja w każdym profesjonalnym biurze rachunkowym.

Zarządzaj biurem rachunkowym w jednym miejscu

W codziennych wyzwaniach związanych z obsługą klientów pomoże funkcja zadań dla pracowników. Dzięki niej istnieje możliwość stworzyć listę zadań cyklicznych, by nic nie umknęło podczas miesięcznych i rocznych rozliczeń przedsiębiorców. Funkcja ta pozwala na tworzenie indywidualnych zadań dla każdego pracownika oraz sprawdzanie czasu pracy każdego z nich.

Pracuj mobilnie z aplikacją mobilną

Dostęp do SaldeoSMART możliwy jest również z poziomu telefonu komórkowego. Aplikacja daje wiele możliwości mobilnego zarządzania dokumentami oraz pracą: wystawianie faktur, elektroniczne archiwum, kontrola płatności, przesyłanie faktur do automatycznego odczytu i wiele więcej

Pozostałe funkcje modułu:

  • Kompletna kartoteka klientów biura
  • Integracja z Krajowym Systemem e-Faktur
  • Tworzenie indywidualnych obiegów dokumentów
  • Śledzenie statystyk pracy z dokumentami
  • Elektroniczna obsługa teczek pracowników
  • Tworzenie zadań dla pracowników biura
  • Raporty czasu pracy z danym klientem
  • Szybka wysyłka raportów finansowych do klienta
  • Dodawanie komentarzy do dokumentów

Wsparcie księgowego

Wygodnie gromadź informacje od klientów

Dzięki możliwości przesyłania dokumentów drogą elektroniczną (skan, aplikacja mobilna, email) klient biura otrzymuje wygodną możliwość ich dostarczania. Fakturom można szybko nadać kategorie i wymiary czy dodać do nich komentarz lub zadanie.

Skutecznie zarządzaj fakturami

SaldeoSMART to centrum dowodzenia fakturami. Dzięki automatyzacji pracy z fakturami powtarzalne czynności wykonane zostaną wykonane samoczynnie.

Efektywnie planuj pracę biura

Dzięki możliwości pracy na zadaniach w SaldeoSMART, możliwe jest tworzenie własnych list zadań, które łączyć można z dokumentami. Ta funkcjonalność wykorzystywana może być jako wygodny kanał komunikacji z klientami.

Pozostałe funkcje modułu:

  • CRM
  • Kasa
  • Bank
  • Elektroniczne dostarczanie dokumentów przez klienta
  • Program zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur
  • Pełne archiwum z zaawansowaną wyszukiwarką
  • Załączniki do dokumentów
  • Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna

Aplikacja mobilna dedykowana dla IOS i Android

Wygodnie wystawianie i zarządzanie fakturami

Program do fakturowania to wiele możliwości. Pozwala opanować chaos związany z fakturami sprzedażowymi i zakupowymi od klienta. Klient zyska wygodne narzędzie do przesyłania dokumentów oraz łatwy dostęp do e-archiwum.

E-teczki i zarządzanie wydatkami pracowników w jednym miejscu

W SaldeoSMART w jednym miejscu dostępne są umowy, zaświadczenia, wnioski i badania. Wprowadzisz porządek w elektronicznym archiwum dokumentów kadrowych. Dodatkowo zarządzanie zaliczkami pozwoli na kontrolę wydatków pracowników.

Centrum Dowodzenia Krajowym Systemem e-Faktur w SaldeoSMART

SaldeoSMART pozwala na wystawienie faktury zgodnej z wymaganiami Ministerstwa Finansów. Każda faktura sprzedaży może zostać przekazana do Centralnego Rejestru Faktur. System nada jej numer KSeF i sprawdzi poprawność danych.

Pozostałe funkcje modułu:

  • Kontrola płatności faktur
  • Wysyłka faktur do KSeF
  • Wystawianie dokumentów KP, KW
  • Proste dodawanie faktur –
  • Przypomnienie o terminach płatności podatków i ZUS
  • Komunikacja z biurem rachunkowym
  • Raporty analityczne

SMART narzędzia

Integracja z wieloma systemami ułatwiającymi i automatyzującymi pracę

SaldeoSMART integruje się z wieloma systemami księgowymi. Integracja dotyczy ponad 40 programów, które ułatwiają i automatyzują pracę w biurze i firmie.

SaldeoPULPIT

SaldeoPulpit to aplikacja webowa dla użytkowników programu, która pomaga w automatycznym przekazywaniu skanów z komputera do programu. Nie ma potrzeby logowania się do SaldeoSMART i ręcznego dodawania plików! SaldeoPULPIT zrobi to za Ciebie.

SaldeoAGENT

SaldeoAGENT to aplikacja umożliwiająca uruchomienie wielu procesów SaldeoPULPIT dla środowiska terminalowego. Funkcjonalność ta pełni rolę swoistego routera, który komunikuje się z uruchomionymi jednocześnie SaldeoPULPIT  i nadaje każdemu osobny numer portu.

Pozostałe funkcje modułu:

  • Interfejs w innych językach
  • Integracja API

Korzyści rozwiązań

SaldeoSMART dla Biur Rachunkowych to automatyzacja działań w Twoim Biurze, wygodna komunikacja online z klientami biura oraz szybkie generowanie raportów i zestawień dla klienta.

Wymagania systemowe

  • składanie formularzy do KIO (Krajowej Izby Odwoławczej)
  • składanie pism procesowych w sądowym postępowaniu upominawczym
  • kontakty drogą elektroniczną z ZUSem (w programie Płatnik)
  • składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRSu
  • składanie e-deklaracji podatkowych
  • korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych)
  • podpisywanie faktur elektronicznych
  • składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny)
  • korespondencja z urzędami administracji publicznej
  • zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej
  • udział w aukcjach i przetargach elektronicznych
  • komunikacja w obrębie platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej)
    • Przeglądarka np. Google Chrome
    • Microsoft .NET Framework 4
    • Oprogramowanie Oracle Java
    • Dostęp do internetu
    • Komputer klasy PC/laptop:
      • system operacyjny:
        • Microsoft Windows: 7, 8, 8.1, 10
        • Mac OS X: Mountain Lion, Mavericks, Yosemite, El Capitan
        • Linux
      • procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
      • pamięć RAM: min. 4 GB,
      • minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
      • rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub większa.
  • do obsługi karty proCertum CardManager,
  • do podpisywania i weryfikacji e-dokumentów/plików pro Certum SmartSign

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy




    Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
    ZAPISZ SIĘ
    close-link
    Newsletter ✉