SaldeoSMART to wsparcie pracownika – program do faktur, dostęp do e-archiwum, teczki pracownicze, rozliczanie zaliczek i wiele więcej
Kompleksowa obsługa faktur sprzedaży i zakupu
SaldeoSMART umożliwia kompleksowe zarządzanie dokumentami w firmie, zarówno kosztowymi, sprzedażowymi jak i kadrowymi. Program pozwala wystawiać wielu rodzajów faktur (VAT, zaliczek, korekt, walutowych) i wysyłać je mailem bezpośrednio do kontrahenta. SaldeoSMART ułatwia automatyzację pracy z fakturami
Pracuj mobilnie z aplikacją
Dostęp do SaldeoSMART możliwe jest również poziomu aplikacji mobilnej. Aplikacja udostępnia wiele możliwości mobilnego zarządzania dokumentami oraz pracą m.in.: wystawianie faktur, elektroniczne archiwum, kontrola płatności, przesyłanie faktur do automatycznego odczytu.
Zarządzanie zadaniami i organizacja pracy
SaldeoSMART to zestaw funkcjonalności ułatwiających organizację pracy wewnątrz Firmy oraz usprawnienie komunikacji w niej – zarówno na linii pracownik– dział księgowy, jak i pomiędzy pracownikami firmy.
Pozostałe funkcje modułu:
-
Kontrola płatności faktur
-
Wysyłka faktur do KSeF
-
Wystawianie dokumentów KP, KW
-
Proste dodawanie faktur
-
E-teczki pracownicze
-
Przypomnienie o terminach zadań
-
Zarządzanie zaliczkami