Prezes Wercom Sp. z o.o. Bartosz Pawlak udzielił wywiadu dla Poznańskiego Prestiżu- miesięcznika przygotowanego ‘’przez poznaniaków dla poznaniaków’’. Opowiada w nim o początkach Wercomu, o codziennej pracy, zakresie usług świadczonych przez specjalistów, o firmowych anegdotach. Także o współpracy z globalnym dostawcą rozwiązań ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw. O tym, że tworzenie relacji z klientem i bycie jego doradcą, a nie sprzedawcą, to sposób na sukces. Wspomina o problemach i obawach klientów podczas dobierania oprogramowania. Bartosz Pawlak podkreśla, że niezależnie od branży i specyfikacji danego przedsiębiorstwa, najważniejsza jest analiza przedwdrożeniowa i dokładna diagnoza potrzeb klienta, ponieważ jest to jedyna droga do uzyskania maksymalnego zadowolenia klienta, co w późniejszej perspektywie przekłada się na lojalność i obopólny zysk.