enova365
Rozwiązania
W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu.
W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu.
Nie musisz być analitykiem, aby mieć dostęp i pracować na danych
Moduł BI umożliwia dowolne definiowanie KPI- wskaźników efektywności, dzięki którym w łatwy i szybki sposób możesz nadzorować etapy pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Ponadto, posiadasz informację o poszczególnych postępach pracy Twoich pracowników, o ich wynikach, osiąganych celach, ale również o np. stanie nadgodzin pracowników. Dzięki wskaźnikom dostępnym w programie można przedstawiać m.in. wyniki finansowe poprzez np. porównywanie wartości sprzedaży w wybranym okresie czasu. Raporty mogą zostać zaprezentowane w formie wskaźnika, tabeli, a także za pomocą szaty graficznej.
Z doświadczenia wiemy, że ta ostatnia opcja jest najczęściej wybierana przez użytkowników. Z modułu BI możesz korzystać na tabletach i urządzeniach mobilnych. Jest to szczególnie ważne dla menedżerów, dyrektorów, zarządu.
Obsługa magazynu i zamówień nigdy nie była taka intuicyjna
Moduł Handel wspiera prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstw z rozmaitych sektorów. System enova365 świetnie sprawdza się w MŚP oraz w dużych spółkach. Wszystko to dzięki odpowiedniemu dopasowaniu modułu do potrzeb klienta i jego oczekiwań względem systemu. Podstawowe funkcję systemu umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie cenami i towarami oraz przechowywanie informacji o naszych kontrahentach, urzędach, bankach.
Co ważne, moduł Handel jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniając funkcjonalność o rozliczenia z kontrahentami oraz księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.
Nowoczesne narzędzie dla działu sprzedaży
Moduł Sprzedaż i CRM to rozwiązanie niezwykle istotne szczególnie ze względu na specyfikę pracy handlowców, którzy najczęściej pracują poza biurem. Znaczną cześć swojego czasu zawodowego przeznaczają na spotkania z klientami bądź mają możliwość pracy zdalnej. Z myślą o nich, enova365 stworzyła właśnie to rozwiązanie. Dane zgromadzone są w jednym, konkretnym miejscu, dzięki czemu handlowcy mogą swobodnie i skutecznie zarządzać swoim czasem pracy.
Enova365 udostępniło narzędzie bezpośrednio wspierające pracę handlowa poza siedzibą firmy- Przedstawiciel Handlowy. Aplikacja jest dostępna na smartphona, notebookach bądź urządzeniach mobilnych. Handlowiec pozostaje z klientami w kontakcie, ma dostęp do pełnej bazy historii oraz kontaktów.
System finansowo-księgowy zawsze zgodny z aktualnymi przepisami
enova365 została dostosowana do potrzeb klientów, dlaczego dostępna jest w dwóch wersjach. Pierwsza to Księga Przychodów i Rozchodów tzw. KPiR- przystosowana dla firm, które prowadzą uproszczona księgowość. Wariantem drugim jest pełna księgowość- Księga Handlowa. Obie wersje są dostosowywane do wszystkich zmian prawnych, które w ostatnim czasie jeszcze dynamicznej się pojawiają.
Enova365 umożliwia generowanie i wysyłanie bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów dokumentów księgowych, takich jak JPK_VAT czy e-Deklaracje. Zaimplementowała do programu już przesyłanie nowego pliku JPK_V7, który będzie obowiązkowy dla wszystkich płatników od 1 października 2020 roku.
System kadrowy enova365 pozwala w prosty sposób tworzyć dokumenty związane z zatrudnieniem: umowy, aneksy, zaświadczenia i inne dokumenty kadrowe.
Pracownicy sami składają wnioski elektroniczne w kilka minut, nawet poza siedzibą firmy.
Program kadrowo-płacowy enova365 wspiera dział HR w codziennych obowiązkach. Pozwala zaoszczędzić czas na realizacji powtarzalnych zadań.
System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę. Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.
System zarządzania dokumentami w firmie to DMS (Document Management System), czyli zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym.
Moduł wspiera czynności przechowywania, porządkowania i archiwizowania danych. Posiada też opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu.
Program do harmonogramów to narzędzie, które może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym czasie. Odpowiednio skonfigurowany dopilnuje, by zadania rozpoczęły się zgodnie z planem.
Masz możliwość dodawania bądź edycji projektu w dowolnym miejscu, z poziomu urządzeń mobilnych.
Masz dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych z projektem w jednym, spójnym systemie.
Integracja z modułem CRM pozwoli na płynny obieg kilku procesów w obrębie wielu projektów.
ERP enova365 Produkcja jest częścią zintegrowanego systemu enova365. Oznacza to, że jest on ściśle powiązany z modułem handlowo-magazynowym.
System zarządzania produkcją jest powiązany z pracą magazynu. Dzięki integracji między różnymi modułami możesz kontrolować cały obieg informacji.
System enova365 jest dostępny w trzech wariantach funkcjonalnych – oznaczonych kolorami: srebrnym, złotym i platynowym – tak, aby dokładnie odwzorować potrzeby małych, średnich i dużych firm. Wraz z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa łatwo rozwijać system, a przejście między ich wariantami odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności z wyższej wersji, za różnicę w cenie.
Rozwiązanie dla mikro- i małych firm. Funkcje, których potrzebujesz do pracy w standardowym zakresie, dostosowane do potrzeb Twojej firmy.
Złote moduły enova365 powstały z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczone są dla średnich i dużych przedsiębiorstw:
Moduły enova365 w wariancie platynowym są przeznaczone dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności:
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.
Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań