Skip to main content

enova365

Rozwiązania

W enova365 możesz dowolnie zestawiać wybrane przez siebie moduły, które najlepiej pasują do potrzeb Twojej firmy. Dzięki temu otrzymujesz elastyczny system całkowicie dostosowany do działalności biznesu.

Kompleksowy system ERP, który wpiera każdy obszar działania Twojego przedsiębiorstwa.

Nie musisz być analitykiem, aby mieć dostęp i pracować na danych
Moduł BI
umożliwia dowolne definiowanie KPI- wskaźników efektywności, dzięki którym w łatwy i szybki sposób możesz nadzorować etapy pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Ponadto, posiadasz informację o poszczególnych postępach pracy Twoich pracowników, o ich wynikach, osiąganych celach, ale również o np. stanie nadgodzin pracowników. Dzięki wskaźnikom dostępnym w programie można przedstawiać m.in. wyniki finansowe poprzez np. porównywanie wartości sprzedaży w wybranym okresie czasu. Raporty mogą zostać zaprezentowane w formie wskaźnika, tabeli, a także za pomocą szaty graficznej.

Z doświadczenia wiemy, że ta ostatnia opcja jest najczęściej wybierana przez użytkowników. Z modułu BI możesz korzystać na tabletach i urządzeniach mobilnych. Jest to szczególnie ważne dla menedżerów, dyrektorów, zarządu.

Moduł Business Intelligence w Twojej firmie:

  • daje nieograniczony dostęp do danych i analityki
  • tworzysz własne, indywidualne KPI
  • możesz dostosować analizę i wskaźniki według własnych potrzeb
  • posiadasz wgląd do raportów w dogodnym dla siebie momencie

 

Business Intelligence w enova365 from enova365 on Vimeo.

Obsługa magazynu i zamówień nigdy nie była taka intuicyjna
Moduł Handel
wspiera prowadzenie działalności handlowej przedsiębiorstw z rozmaitych sektorów. System enova365 świetnie sprawdza się w MŚP oraz w dużych spółkach. Wszystko to dzięki odpowiedniemu dopasowaniu modułu do potrzeb klienta i jego oczekiwań względem systemu. Podstawowe funkcję systemu umożliwiają tworzenie dokumentów, zarządzanie cenami i towarami oraz przechowywanie informacji o naszych kontrahentach, urzędach, bankach.

Co ważne, moduł Handel jest zintegrowany z Ewidencją Środków Pieniężnych, uzupełniając funkcjonalność o rozliczenia z kontrahentami oraz księgową Ewidencją Dokumentów i Rejestrem VAT.

Moduł Handel w Twojej firmie:

  • MAGAZYN- pozwala na dostosowanie procesów wydań i przyjęć magazynowych do potrzeb Twojej firmy, ułatwia skrupulatną i rzetelną analizę rozchodów towarów, wszystkie informację dot. towarów tj. data przyjęcia, stan magazynowy, data wydania
  • SPRZEDAŻ- umożliwia korzystanie z gotowych dokumentów sprzedaży dla różnych rodzajów transakcji, dodatkowo niezależnie od położenia, nawet w delegacji handlowcy są w stanie generować potrzebne dokumenty
  • ZAKUPY- moduł został przygotowany do obsługi różnego rodzaju transakcji od faktur zaliczkowych, po odwrócony VAT, a także zakupy unijne, dzięki temu tworzenie przyjęć magazynowych i rejestrowanie kosztów jest łatwe i szybkie
  • PULPIT KONTRAHENTA- Twoi kontrahenci posiadają dostęp do swojego Pulpitu, w którym mogą śledzi swoje aktualne, przeszłe zamówienia oraz faktury, przekłada się to wszystko bezpośrednio na skrócenie czasu realizacji zlecenia oraz proces fakturowania, klient posiada także dostęp do dedykowanych dla niego ofert, cenników
  • RAPORTY I ZESTAWIENIA- podstawowa analityka występuje w każdym przedsiębiorstwie, najprostszym przykładem może być definiowanie kolorystyki np. stanów magazynowych, niezależnie w jakiej branży jest Twoja firma, program daje szerokie możliwości

Nowoczesne narzędzie dla działu sprzedaży
Moduł Sprzedaż i CRM
to rozwiązanie niezwykle istotne szczególnie ze względu na specyfikę pracy handlowców, którzy najczęściej pracują poza biurem. Znaczną cześć swojego czasu zawodowego przeznaczają na spotkania z klientami bądź mają możliwość pracy zdalnej. Z myślą o nich, enova365 stworzyła właśnie to rozwiązanie. Dane zgromadzone są w jednym, konkretnym miejscu, dzięki czemu handlowcy mogą swobodnie i skutecznie zarządzać swoim czasem pracy.

Enova365 udostępniło narzędzie bezpośrednio wspierające pracę handlowa poza siedzibą firmy- Przedstawiciel Handlowy. Aplikacja jest dostępna na smartphona, notebookach bądź urządzeniach mobilnych. Handlowiec pozostaje z klientami w kontakcie, ma dostęp do pełnej bazy historii oraz kontaktów.

Moduł Sprzedaż i CRM w Twojej firmie:

  • praca z dowolnego miejsca
  • rejestracja zadań i zdarzeń w dowolnym momencie
  • elastyczność pod wymagania Twojej firmy
  • dostęp do danych w czasie rzeczywistym
  • zdalne monitorowanie realizacji zamówień
  • synchronizację zadań z kalendarzem google

 

System finansowo-księgowy zawsze zgodny z aktualnymi przepisami
enova365
została dostosowana do potrzeb klientów, dlaczego dostępna jest w dwóch wersjach. Pierwsza to Księga Przychodów i Rozchodów tzw. KPiR- przystosowana dla firm, które prowadzą uproszczona księgowość. Wariantem drugim jest pełna księgowość- Księga Handlowa. Obie wersje są dostosowywane do wszystkich zmian prawnych, które w ostatnim czasie jeszcze dynamicznej się pojawiają.

Enova365 umożliwia generowanie i wysyłanie bezpośrednio do bramki Ministerstwa Finansów dokumentów księgowych, takich jak JPK_VAT czy e-Deklaracje. Zaimplementowała do programu już przesyłanie nowego pliku JPK_V7, który będzie obowiązkowy dla wszystkich płatników od 1 października 2020 roku.

Moduł Finansowo-księgowy w Twojej firmie:

  • automatyzacja powtarzalnych czynności
  • przejrzyste i wygodne mechanizmy skrótów w programie i odwołań
  • intuicyjne narzędzia służące do księgowania
  • możliwość samodzielnego modyfikowania programu
  • dostosowanie paramentów do własnych wymagań

Kartoteki pracowników

System kadrowy enova365 pozwala w prosty sposób tworzyć dokumenty związane z zatrudnieniem: umowy, aneksy, zaświadczenia i inne dokumenty kadrowe.

  • Zyskuj dostęp do danych kadrowych w jednej kartotece i ewidencji historii zatrudnienia – nawet na przestrzeni kilku lat.
  • Rejestruj czas pracy i nieobecności w jednym miejscu. Dane możesz importować z systemu RCP (Rejestracji Czasu Pracy).
  • System wysyła automatycznie przypomnienia – do kończących się badań lekarskich, szkoleń BHP, umów o pracę.
  • Kompleksowa obsługa umów o pracę, rejestracja umów cywilnoprawnych.

Samoobsługa pracownicza

Pracownicy sami składają wnioski elektroniczne w kilka minut, nawet poza siedzibą firmy.

    • Oszczędzaj czas kadr, kierowników i pracowników dzięki automatyzacji rutynowych zadań.
    • System automatycznie wylicza zastępstwa na podstawie danych o złożonych w firmie wnioskach urlopowych.
    • System posiada funkcję automatycznego przesyłania dokumentów do właściwych osób, zgodnie ze strukturą firmy.

Rekrutacje i HR

Program kadrowo-płacowy enova365 wspiera dział HR w codziennych obowiązkach. Pozwala zaoszczędzić czas na realizacji powtarzalnych zadań.

  • System mocno wspiera organizację polityki personalnej i ułatwia zarządzanie Twoją firmą.
  • Cechuje się wysoką konfigurowalnością i jest dostępny z poziomu wielu urządzeń mobilnych.
  • Każde przedsiębiorstwo może dopasować funkcje programu do indywidualnych potrzeb.

Oprogramowanie Workflow

System enova365 wyróżnia fakt, iż moduł Workflow jest jej integralną częścią. Dzięki temu możesz korzystać z zarządzania procesowego w całej aplikacji, która intuicyjnie organizuje i automatyzuje Twoją pracę.  Automatyczne zarządzanie przepływem informacji.

    • Po uruchomieniu systemu pojawia się wygodna w nawigacji lista zadań oraz powiadomienia o czynnościach do wykonania.
    • Po wybraniu zadania z listy powiadomień, otwiera się formularz kreatora, który pokazuje zestaw kroków do uzupełnienia. Dzięki temu wiesz, na jakim etapie jest realizowany proces.
    • Zadanie jest oznaczone jako zrealizowane, po tym, jak zakończysz pracę z kreatorem. Jeśli zostaną spełnione określone warunki, proces przechodzi do kolejnego etapu.
    • To Ty wyznaczasz te warunki, na przykład: wysłanie wiadomości e-mail lub SMS, przekazanie zadania kolejnemu użytkownikowi lub zatwierdzenie dokumentu.
    • Możesz również zainicjować dowolny proces z poziomu listy, a następnie obserwować status jego realizacji.

Przepływ i ewidencja dokumentów

System zarządzania dokumentami w firmie to DMS (Document Management System), czyli zestaw narzędzi o charakterze ewidencyjnym.

Moduł wspiera czynności przechowywania, porządkowania i archiwizowania danych. Posiada też opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu.

Harmonogram zadań

Program do harmonogramów to narzędzie, które może inicjować rozpoczęcie procesu we właściwym czasie. Odpowiednio skonfigurowany dopilnuje, by zadania rozpoczęły się zgodnie z planem.

  • Przypomni o zaległych płatnościach i prześle komunikat do dłużnika.
  • Zaimportuje kursy walut o określonej przez użytkownika godzinie.
  • Wyśle przypomnienie do dyrektora o akceptacji kosztów.
  • Program do harmonogramowania wygeneruje specyfikację projektu wraz z fakturą, która trafi do Klienta

Zarządzanie projektem

Masz możliwość dodawania bądź edycji projektu w dowolnym miejscu, z poziomu urządzeń mobilnych.

  • Przegląd wszystkich projektów w jednym miejscu z szybkim dostępem do danych.
  • Zarządzanie budżetem inwestycji – zidentyfikujesz ryzyko realizacji budżetu według zrealizowanych i planowanych pozycji.
  • Trafnie ocenisz plan biznesowy i przeprowadzisz ewaluację.

Kontrola budżetu projektu

Masz dostęp do wszystkich dokumentów powiązanych z projektem w jednym, spójnym systemie.

  • Długofalowo planuj koszty i przychody. Możesz weryfikować zamówienie zgodnie z założeniami.
  • Wykorzystuj opisy analityczne i przyporządkowuj konkretne pozycje w planowanym i tworzonym budżecie. Kontroluj go później w module enova365.
  • Program do budżetowania sprawi, że nie przekroczysz zakładanego budżetu. Umożliwi to monitoring kwot przypisanych do dokumentów na poszczególnych etapach realizacji projektu.
  • Wykorzystuj schematy podziału – program może automatycznie przypisać dokumenty do danego projektu.

Przepływ dokumentów i procesów

Integracja z modułem CRM pozwoli na płynny obieg kilku procesów w obrębie wielu projektów.

  • Bez trudu powiążesz projekty w kampanie, nawet te dotyczące różnych kontrahentów.
  • Dokumenty utworzone w obrębie projektu mogą być udostępniane na potrzeby różnych procesów inwestycji.

Produkcja dedykowana na zamówienie

ERP enova365 Produkcja jest częścią zintegrowanego systemu enova365. Oznacza to, że jest on ściśle powiązany z modułem handlowo-magazynowym.

  • Efektywne zarządzanie procesem produkcji na każdym etapie.
  • Optymalizacja produkcji – automatyzacja i ścisła kontrola elementów produkcji.
  • Eliminacja błędów związanych z czynnikiem ludzkim.
  • Szybka kalkulacja kosztów wytworzenia.
  • Możliwość generowania dokumentów rozchodu surowców dla całego zlecenia, składającego się nawet z wielu produktów lub operacji.
  • Elastyczna struktura, która umożliwia przypisanie wzorcowych operacji – elementów technologii produkcji.

Zarządzanie magazynem

System zarządzania produkcją jest powiązany z pracą magazynu. Dzięki integracji między różnymi   modułami możesz kontrolować cały obieg informacji.

  • Zwiększenie wydajności w procesie kompletowania zamówień.
  • Możliwość zarządzania magazynem z poziomu urządzeń mobilnych
  • Swoboda generowania dokumentów magazynowych – na wybrane produkty lub surowce, nawet na ich częściowe ilości.
  • Zlecenie produkcyjne może być powiązane relacjami z innymi dokumentami. Dzięki temu możliwe jest generowanie zleceń produkcyjnych na podstawie zamówień od klientów.

Rozwiązanie dla firm produkcyjnych

  • Obsługuje firmy produkcyjne działającą w oparciu o produkcję seryjną
  • Wspiera proces produkcji bazujący na technologii wyrobu gotowego
  • Pozwala rozszerzyć funkcje związane z technologią produkcji dzięki integracji z modułem Workflow

Korzyści rozwiązań

System enova365 jest dostępny w trzech wariantach funkcjonalnych – oznaczonych kolorami: srebrnym, złotym i platynowym – tak, aby dokładnie odwzorować potrzeby małych, średnich i dużych firm. Wraz z rosnącymi potrzebami przedsiębiorstwa łatwo rozwijać system, a przejście między ich wariantami odbywa się na zasadzie dodania funkcjonalności z wyższej wersji, za różnicę w cenie.

Rozwiązania dla każdej wielkości firmy

Rozwiązanie dla mikro- i małych firm. Funkcje, których potrzebujesz do pracy w standardowym zakresie, dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

    • dostosowana do potrzeb mikro- i małych firm
    • przygotowana do obsługi prostych procesów

Złote moduły enova365 powstały z myślą o wymagających użytkownikach i przeznaczone są dla średnich i dużych przedsiębiorstw:

    • odpowiednia dla średnich i dużych firm;
    • wspiera wielooddziałowe przedsiębiorstwa;
    • mechanizm Business Intelligence;
    • możliwość definiowania własnych cech.

Moduły enova365 w wariancie platynowym są przeznaczone dla firm wielooddziałowych i korporacji, wymagających profilowanych funkcjonalności:

    • nieograniczona rozbudowa funkcjonalności;
    • praca na dużych zbiorach danych;
    • wspiera przedsiębiorstwa wielooddziałowe i wielofirmowe;
    • mechanizm Business Intelligence.

Skontaktuj się
z nami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godz. od 8:00 do 16:00.

61 868 22 08

biuro@wercom.pl

Siedziba firmy
Wercom Sp. z o.o.
ul. Wieczorynki 43
60-193 Poznań

Formularz kontaktowy




    Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
    ZAPISZ SIĘ
    close-link
    Newsletter ✉