Skip to main content
ArtykułyWpisy

Automatyczny odczyt faktur w Twoim przedsiębiorstwie

By 22 marca, 20211 kwietnia, 2021No Comments
SaldeoSMART to platforma umożliwiająca automatyczny odczyt faktur. Dzięki niej, dokonasz obsługi i obiegu dokumentów (za pomocą algorytmów OCR). Swoje zastosowanie ma również w biurach rachunkowych- służy do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów. Rozwiązanie zostało stworzone w ścisłej współpracy z ekspertami w dziedzinie księgowości, dlatego jest dopasowane do ich pracy, potrzeb i specyfiki polskiej księgowości.

Jak działa SaldeoSMART?

Wystarczy włożyć paczkę dokumentów do skanera i zeskanować. System samodzielnie odczyta i wprowadzi wymagane dane tj. wybrane daty, nabywcę, odbiorcę, kwoty netto, vat czy brutto. W SaldeoSMART przypisujesz wyłącznie kategorię, która odpowiada wybranej przez Ciebie dekretacji. Zweryfikowane dokumenty jednym kliknięciem przesyłasz do Twojego programu księgowego np. Sage Symfonia, enova365, Reset2 czy Insert.

 

Dlaczego SaldeoSMART?

  • automatyczny odczyt faktur

  • wysyłka do programu księgowego tj. Symfonia lub enova365

  • skuteczny obieg dokumentów

  • komunikacja z klientem i delegowanie zadań

Biuro Rachunkowe i SaldeoSMART

Biuro rachunkowe przesyła przez SaldeoSMART rozliczenie każdego miesiąca, co buduje historię wyników firmy. Może być to przedstawione także w formie graficznych wykresów, które znacząco ułatwiają prawidłową analizę. Narzędzie przypomina drogą mailową klientowi o wymaganych płatnościach. Dzięki temu klient nie spóźni się z dokonaniem zapłaty. Dzięki SaldeoSMART archiwum dokumentów ze skanami jest zawsze pod ręką. Znalezienie wybranego dokumentu jest niezwykle proste ze względu na wbudowaną wyszukiwarkę. Przedsiębiorstwo pozbywa się magazynowania dokumentów w formie papierowej w segregatorach, archiwach.

Aplikacja daje klientom dodatkowe narzędzie- program do wystawiania faktur. Dzięki temu zmniejszona zostaje ilość pracy zarówno po stronie klienta- nie musi przesyłać paczek dokumentów formą tradycyjną oraz po stronie biura rachunkowego eliminuje ryzyko powstania błędu spowodowanego działalnością człowieka. Księgowa wprowadzając ręcznie dziennie kilkadziesiąt dokumentów, może się pomylić.

Co więcej, podczas gdy SaldeoSMART zajmuje się automatycznym odczytem faktur, pracownik może podejmować inne obowiązki zawodowe, których wcześniej nie mógł wykonywać, może realizować dwie czynności jednocześnie. Ponadto, klient oprócz przesyłania faktur, może także załączyć skany dokumentów księgowych tj. potwierdzenie dokonania przelewu. Dzięki temu biuro rachunkowe posiada dostęp do wszystkich dokumentów klienta. Znajdują się one w jednym konkretnym miejscu. Obieg dokumentów w Twojej firmie pozwoli zaoszczędzić zarówno czas i pieniądze.

Więcej informacji zasięgną Państwo u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu.

Dominika Szynkowska 

Źródła:
https://www.saldeosmart.pl/

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link