
Jak działa SaldeoSMART?
SaldeoSMART współpracuje m.in. z Sage Symfonia, Enova365, Reset2 czy Insert
Dlaczego SaldeoSMART?
-
automatyczny odczyt faktur
-
wysyłka do programu księgowego tj. Symfonia lub enova365
-
skuteczny obieg dokumentów
-
komunikacja z klientem i delegowanie zadań
Biuro Rachunkowe i SaldeoSMART
Biuro rachunkowe przesyła przez SaldeoSMART rozliczenie każdego miesiąca, co buduje historię wyników firmy. Może być to przedstawione także w formie graficznych wykresów, które znacząco ułatwiają prawidłową analizę. Narzędzie przypomina drogą mailową klientowi o wymaganych płatnościach. Dzięki temu klient nie spóźni się z dokonaniem zapłaty. Dzięki SaldeoSMART archiwum dokumentów ze skanami jest zawsze pod ręką. Znalezienie wybranego dokumentu jest niezwykle proste ze względu na wbudowaną wyszukiwarkę. Przedsiębiorstwo pozbywa się magazynowania dokumentów w formie papierowej w segregatorach, archiwach.
Aplikacja daje klientom dodatkowe narzędzie- program do wystawiania faktur. Dzięki temu zmniejszona zostaje ilość pracy zarówno po stronie klienta- nie musi przesyłać paczek dokumentów formą tradycyjną oraz po stronie biura rachunkowego eliminuje ryzyko powstania błędu spowodowanego działalnością człowieka. Księgowa wprowadzając ręcznie dziennie kilkadziesiąt dokumentów, może się pomylić.
Co więcej, podczas gdy SaldeoSMART zajmuje się automatycznym odczytem faktur, pracownik może podejmować inne obowiązki zawodowe, których wcześniej nie mógł wykonywać, może realizować dwie czynności jednocześnie. Ponadto, klient oprócz przesyłania faktur, może także załączyć skany dokumentów księgowych tj. potwierdzenie dokonania przelewu. Dzięki temu biuro rachunkowe posiada dostęp do wszystkich dokumentów klienta. Znajdują się one w jednym konkretnym miejscu. Obieg dokumentów w Twojej firmie pozwoli zaoszczędzić zarówno czas i pieniądze.
Więcej informacji zasięgną Państwo u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu.