Skip to main content
Blog

Nowa generacja Symfonia Handel

Szanowni Państwo, 

Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn to jeden z najbardziej zaufanych systemów do zarządzania sprzedażą, zakupami i magazynami na rynku, który rozwijamy od ponad 20 lat.

Gdy Symfonia została wprowadzona na rynek była najnowocześniejszym rozwiązaniem wspierającym obsługę procesów handlowych w Polsce. Dziś otoczenie biznesowe, prawne i technologiczne zmienia się tak szybko, jak nigdy wcześniej. Istnieje potrzeba nowych rozwiązań, lepiej przygotowanych na współczesne wyzwania, pozwalających wykorzystać najnowsze technologie, zaprojektowanych zgodnie z potrzebami użytkowników. W związku z czym, przedstawiamy nową generacje programu: Symfonia Handel.

Równocześnie przez ostatnie lata jedno w biznesie się nie zmieniło – procesy sprzedaży są kluczowe dla dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa, a klienci oczekują sprawdzonych rozwiązań. I taka właśnie jest nowa generacja programu Symfonia Handel – jest to rozwiązanie oparte na dotychczasowych, najlepszych rozwiązaniach znanych już naszym klientom i użytkownikom, jednak opracowane w nowej technologii, oferujące nowe możliwości, niedostępne w Symfonii 2.0.

Nowa generacja Symfonia Handel to przede wszystkim:

  • wygodny w użyciu, intuicyjny i funkcjonalny program do obsługi procesów sprzedaży, zakupu i zarządzania magazynem instalowany na komputerze użytkownika,
  • możliwość lepszego dopasowania systemu do specyfiki branży dzięki personalizacji pól, formularzy i dokumentów oraz współpracy z innymi programami Symfonii za pośrednictwem WebAPI (Integrator z e-Commerce, Mobilny Magazyn, Mobilny Handel),
  • wsparcie pracy z obecnym i potencjalnym klientem w module Contact Manager, pozwalającym na łatwe zarządzanie kontaktami, tworzenie ofert, prowadzenie kalendarza spotkań i dodawanie przypomnień o zadaniach do wykonania,
  • jeszcze większe bezpieczeństwo danych i więcej możliwości, dzięki wykorzystaniu popularnego i rozwijanego silnika bazy danych MS SQL.

Jednocześnie informujemy, że w związku z dynamicznym rozwojem Symfonia Handel z dniem 30 listopada 2022 roku, Symfonia wycofuje wsparcie i aktualizację dla programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn. Wszystkie usługi abonamentowe, uwzględniające zarówno same usługi aktualizacji, jak i ewentualnie usługi wsparcia technicznego oraz usługi powiązane zostaną zakończone z dniem 30 listopada 2022 roku. Posiadane przez Państwa usługi do programu Symfonia 2.0 Handel Sprzedaż i magazyn zostaną skrócone, a opłaty abonamentowe proporcjonalnie wyliczone do dnia wycofania programu (30 listopada 2022 r.)

Jednocześnie zapewniamy Państwu niezbędne narzędzia umożliwiające łatwą kontynuację pracy w programie nowej generacji Symfonia Handel.
Wierzymy, że Symfonia Handel będzie jeszcze lepszym wsparciem dla Państwa codziennej pracy i prowadzenia biznesu.
By poznać wszystkie możliwości nowej generacji Symfonii oraz w przypadku pojawienia się jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 61 868 22 08 bądź mailem biuro@wercom.pl

 

Team Wercom

listopad 2021

Leave a Reply

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link