Pulpit Pracownika enova365 to platforma dedykowana pracownikom. Umożliwia dostęp do najważniejszych danych kadrowych oraz pozwala zorganizować pracę i czynności administracyjne w przedsiębiorstwie. Dzięki enova365 Twoi pracownicy będą mogli m.in. zweryfikować aktualny stan urlopów bądź złożyć taki wniosek.
”Jak podaje Microsoft, w połowie marca w ciągu tygodnia liczba użytkowników aplikacji Teams zwiększyła się o 37 proc., a każdego dnia odbyło się w niej ponad 900 mln spotkań.”
„Tego samego miesiąca Vodafone, jeden z największych operatorów telefonii komórkowej na świecie, odnotował w niektórych europejskich krajach wzrost transferu danych w Internecie o 50 proc.”
„Z badania Deloitte „Pracownicy w obliczu pandemii” 82 proc. z nich wskazuje elastyczne warunki pracy jako najważniejszy obecnie sposób zarządzania pracownikami. Co raz istotniejszy jest także dla nich proces digitalizowania obiegu informacji i procesów, tak by mogły być one prowadzone całkowicie zdalnie.”
A czy Twoje przedsiębiorstwo jest gotowe na pracę zdalną?
Pulpit Pracownika enova365 składa się z 9 głównych zakładek:
- Dane Kadrowe– znajdują się informacje dotyczące danych identyfikacyjnych oraz ewidencyjnych pracownika
- Kadry Pozostałe– lista zawiera formularze zawierające informacje dotyczące badań lekarskich oraz szkoleń BHP
- Umowy– formularz zawiera informacje dotyczące umów pracownika m.in. numer umowy, okres trwania umowy, typ, stanowisko, wymiar etatu
- Czas pracy i nieobecności– przedstawia wszelkie dane dotyczące czasu pracy oraz normy czasu pracy pracownika, a zbiorczą informację pracownik otrzymuje w postaci statystyki czasu pracy
- Delegacje PWS– na podstawie zaakceptowanego wniosku o delegacje służbową w części wnioski o nieobecności powstaje dokument Delegacja PWS
- Deklaracje pracownika– sekcja deklaracje pracownika zawiera listę Deklaracje podatkowe PIT
- Zadania i wnioski– folder zawiera listę wniosków o nieobecności (urlopy wypoczynkowe, urlopy okolicznościowe, delegacje), a także listę innych wniosków / zadań do przełożonych
- Oceny– sekcja ocen w Pulpicie Pracownika składa się z dwóch zakładek: arkusze ocen Oceniający oraz Arkusze ocen Oceniany
Pracownik z poziomu aplikacji Pulpit Pracownika enova365 może:
- sprawdzać dostępny limit urlopowy,
- składać wnioski urlopowe, które przekazywane są w obiegu dokumentów do kierownika,
- składać wnioski kadrowe takie jak o zmianę danych osobowych, danych podatkowych, dokumentu tożsamości, rachunku bankowego a także wniosek o ubezpieczenie członka rodziny
- przeglądać dane dotyczące czasu pracy i nadgodzin,
- sprawdzić datę ważności badań lekarskich oraz szkoleń BHP,
- przeglądać kwoty wynagrodzeń,
- drukować różnego rodzaju raporty kadrowe, paski wypłaty i roczną kartę wynagrodzeń.
Benefity:
- przyspieszenie przepływu informacji w firmie,
- lepsza organizacja pracy,
- automatyzacja zarządzania sprawami administracyjnymi,
- poprawa efektywności operacyjnej,