Symfonia Ekosystem KSeF
Symfonia Ekosystem KSeF to rozwiązanie, które obejmuje pełen proces obiegu faktur. Dzięki integracji aplikacji Symfonii z platformą Ministerstwa Finansów, można wysyłać jak i odbierać dokumenty z poziomu aplikacji – bez potrzeby ciągłego logowania się do portalu MF.
- Dokumenty sprzedażowe – za pośrednictwem Symfonia Handel oraz Symfonia eBiuro możesz wysłać dokumenty sprzedażowe zaraz po ich wystawieniu lub zbiorczo z poziomu kartoteki sprzedaży. Symfonia zadba o utworzenie odpowiedniej struktury XML i przekazanie faktury do KSeF Ministerstwa Finansów.
- Dokumenty kosztowe – do modułu Symfonia Finanse i Księgowość lub Symfonia Handel możesz pobrać dokumenty kosztowe bezpośrednio z Symfonii KSeF lub wcześniej przeprowadzić przez proces akceptacji w Symfonii Obieg Dokumentów (zależnie od wybranego modelu pracy i przyjętych w firmie procesów). W aplikacji Symfonia eBiuro do dyspozycji masz uproszczony mechanizm akceptacji dokumentu.
- Dokumenty towarowe – w module Symfonia Handel lub Symfonia eBiuro można przyjąć dokumenty towarowe (skutkujące przyjęciami w magazynie) i w ten sposób rozliczyć przyjęte dostawy, tworząc odpowiednie pozycje w kartotece towarów lub uzgadniając z istniejącymi.
Programy zintegrowane z Symfonia KSeF
Rozwiązanie dla Twojego biznesu
Rozwiązanie dla Twojego biznesu, które umożliwia skuteczną i bezpieczną współpracę z platformą KSeF Ministerstwa Finansów.
- Uniwersalność – korzystaj z Symfonii KSeF niezależnie od wielkości Twojej firmy oraz bez względu na to, czy pracujesz na co dzień z oprogramowaniem Symfonii, czy z systemami innych producentów.
- Elastyczność – zbuduj firmowe procesy z gotowych komponentów Symfonia Ekosystem KSeF i dopasuj je do potrzeb swojego biznesu.
- Współpraca – dzięki wbudowanemu API Symfonia KSeF w pełni współpracuje z programami Symfonia Handel, Finanse i Księgowość, Symfonia Obieg Dokumentów, Symfonia eBiuro oraz innym oprogramowaniem branżowym.