Skip to main content
Blog

Pulpit Pracownika w enova365 – wygodne narzędzie do samoobsługi pracowniczej

enova365 Pulpit Pracownika

Moduł enova365 Pulpit Pracownika wraz z Pulpitem Kierownika jest wygodnym narzędziem służącym do samoobsługi pracowniczej. Moduł ten pozwala na generowanie i zarządzanie wnioskami pracowniczymi oraz czasem pracy online z dowolnego miejsca, o każdej porze. Korzystanie z modułu Pulpit Pracownika możliwe jest także z urządzeń mobilnych.

Podstawową funkcjonalnością programu jest obsługa wniosków pracowniczych. Pracownik loguje się na swoje konto a następnie składa wniosek np. o urlop. Złożony wniosek automatycznie generuje zadanie dla przełożonego. W module Pulpit Pracownika użytkownik posiada pełny dostęp do informacji dotyczących danych kadrowych, czasu pracy oraz limitów urlopowych. Z poziomu Pulpitu Pracownika w enova365 pracownik ma wgląd w swoje wypłaty, a także deklaracje podatkowe.

O Pulpicie Pracownika w programie enova365 pisaliśmy już TUTAJ 

Szybki wgląd w obecności pracowników

Platforma do samoobsługi pracowniczej daje szybki dostęp do wglądu w obecności pracowników. Podgląd w planowane nieobecności pozwala na lepszą organizację czasu pracy oraz wcześniejsze ustalanie zastępstwa. Zestawienia czasu pracy zostały zaprojektowane z myślą o ergonomicznym wprowadzeniu rzeczywistego czasu pracy dla wielu pracowników. Kierownik ma możliwość modyfikowania takich danych dla konkretnego pracownika lub dla grupy. Dodatkowo moduł daje dostęp do statystyk co pozwala na stałą kontrolę ilości nadgodzin. Moduł Pulpit Pracownika poprzez udostępnienie podglądu listy badań oraz szkoleń BHP, pozwala na bieżąco sprawdzać czy pracownicy mają odpowiednie kwalifikacje.

Obsługa wniosków pracowniczych

Kierownik po zalogowaniu do swojego Pulpitu ma dostęp do wszystkich wniosków złożonych przez pracowników mu podległych. Z kolei pracownik dzięki liście powiadomień ma możliwość sprawdzania na jakim etapie znajduje się dany wniosek (oczekujący, zaakceptowany, odrzucony). Ponadto zasobnik dokumentów pozwala na przechowywanie lub udostępnienie dokumentów w formie załączników. Pracownik ma możliwość wglądu w swoje dokumenty, przekazane wcześniej mu przez dział kadrowy oraz w te które dodał samodzielnie. Dokumenty takie użytkownik może pobierać oraz drukować.

Moduł Pulpit Pracownika w enova365 umożliwia pracownikowi pełen wgląd do własnych danych kadrowych, danych dotyczących czasu pracy oraz w limity urlopowe. Pracownik z poziomu pulpitu może składać wnioski urlopowe, przeglądać dane dotyczące wypłat i deklaracji podatkowych.

Pulpit Pracownika zbudowany jest z następujących zakładek:

  • Dane kadrowe – informacje dotyczące podstawowych danych kadrowych pracownika takie jak dane identyfikacyjne, dane adresowe, informacje o członkach rodziny, historii zatrudnienia i wykształceniu.
  • Kadry pozostałe – lista zawiera formularze przedstawiające informacje dotyczące badań lekarskich oraz szkoleń BHP.
  • Umowy – informacje dotyczące umów pracownika.
  • Czas pracy i nieobecności – wszelkie dane dotyczące czasu pracy oraz normy czasu pracy pracownika. Zbiorczą informację pracownik otrzymuje w postaci statystyki czasu pracy, która zawiera szczegółowe dane ilościowe odnośnie wypracowanej ilości nadgodzin oraz godzin nocnych.
  • Delegacje PWS – na podstawie zaakceptowanego wniosku o delegacje służbową w części wnioski o nieobecności powstaje dokument Delegacja PWS, który z poziomu Listy Delegacji można uzupełnić o szczegółowe dane. Część danych zostaje uzupełniona automatycznie na podstawie wcześniej złożonego wniosku. Dodatkowo należy uzupełnić pozostałe dane dodając: etapy delegacji, wypłacane zaliczki oraz ewentualne przeszacowanie walut.
  • Dane finansowe – formularze dotyczące danych podatkowych pracownika, informacje dotyczące rachunku bankowego oraz wypłaconego wynagrodzenia.
  • Deklaracje pracownika –  zawiera listę Deklaracje podatkowe PIT oraz listę Deklaracje PPK.
  • Zadania i wnioski – folder zawiera listę wniosków o nieobecności (urlopy wypoczynkowe, urlopy okolicznościowe, delegacje…) a także listę innych wniosków / zadań do przełożonych.
  • Oceny – sekcja ocen w Pulpicie Pracownika składa się z dwóch zakładek:
    • Arkusze ocen Oceniany – zakładka umożliwia podgląd wypełnionych arkuszy ocen w który pracownik był oceniany.
    • Arkusze ocen Oceniający – zawiera listę arkuszy ocen, które pracownik wypełnia jak oceniający.

 

 

Szczegółowe informacje na temat Pulpitu Pracownika w enova365 uzyskasz u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu!

Team Wercom

listopad 2022

 

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link