Skip to main content
ArtykułyWpisy

Pracownicze Plany Kapitałowe w Sage Symfonia

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage- pierwsze doświadczenia i wskazówki

Z definicji Pracownicze Plany Kapitałowe to narzędzie wspomagające obywateli systematycznym gromadzeniu dodatkowych środków finansowych na przyszłość pracowników. Kwalifikowane są jako III filar polskiego systemu emerytalnego. PPK wymagają od pracodawcy comiesięcznego raportowania danych pracowników do instytucji finansowej i przesyłania informacji tj. wartości naliczonych wpłat pracownika i pracodawcy. Jest to kolejne wyzwanie, przed którym postawiono przedsiębiorców oraz działy kadrowo-płacowe. W takich sytuacjach, warto posiadać system informatycznego zarządzania, który będzie gotowy na kolejne zmiany i pomoże użytkownikom.

Nasi Klienci, użytkownicy Sage Symfonia One Payroll mogą korzystać z zautomatyzowanej opcji zarządzania programem PPK za pośrednictwem AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., Aviva Investors TFI Poland lub TFI Allianz Polska S.A. Wszystko za sprawą integracji wzajemnych systemów informatycznych.

Co zyskują dzięki integracji systemów Sage oraz AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, Aviva Investors TFI Poland oraz TFI Allianz Polska S.A.?

  • Dokumenty i dane niezbędne do prowadzenia PPK (m.in. umowy o przystąpieniu do programu, deklaracje pracownikówwskazania wysokości składek) będą przesyłane  bezpośrednio z oprogramowania kadrowo-płacowego Sage Symfonia Kadry i Płace do systemów informatycznych Aviva Investors TFI Poland, AXA Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. oraz TFI Allianz Polska S.A.
  • Specjalnie zaprojektowany interfejs (API) ułatwi korzystanie z usługi i sprawi, że będzie to bardziej intuicyjne.
  • Większa automatyzacja obsługi PPK przez działy kadrowe w firmach.
  • Brak konieczności zatrudniania nowych pracowników do obsługi PPK.

Przygotowaliśmy dla Państwa 45-minutowy webinar dot. Pracownicze Plany Kapitałowe Sage. Nagranie zawiera praktyczne wskazówki, w jaki sposób poruszać się po programie Kadry i Płace One Payroll z dodatkiem Zarządzanie PPK.

Przedstawiliśmy w jaki sposób w programie Sage Symfonia Kadry i Płace m.in.:

  • zgłosić pracowników
  • naliczyć i wygenerować wpłatę
  • zrezygnować z PPK
  • i wiele innych

Dzielimy się z Państwem naszymi przemyśleniami i doświadczeniem po pierwszym miesiącu obowiązywania PPK w większości przedsiębiorstw. Szkolenie dedykowane jest dla użytkowników programów Sage Symfonia w zakresie kadr i płac.

Zanim dokonasz wyboru, nie zapomnij:
  1. Skrupulatnie sprawdzić, od kiedy Twoje przedsiębiorstwo jest zobligowane do utworzenia PPK.
  2. Zdecyduj o instytucji finansowej do zarządzania i obsługi PPK.
  3. Wybierz grupy pracowników, dla których zachodzi obowiązek utworzenia PPK .
  4. Ustal wysokość ewentualnych składek dodatkowych- całkowicie dobrowolnych.
  5. Sprawdź, czy Twoje przedsiębiorstwo jest przygotowane do nowego procesu.
  6. Podpisz z wybranym partnerem umowę o zarządzanie PPK.
  7. Rozplanuj w przyszłym budżecie dodatkowe koszty.

Więcej informacji dot. Sage PPK oraz zasięgną Państwo u naszych konsultantów. Zapraszamy do kontaktu.

Team Wercom Sp. z o.o.

Poznań, 23.11.2020 r.

źródła: www.infor.pl oraz www.sage.com

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link