Skip to main content
Blog

Komunikacja z klientami – jak zwiększyć jej efektywność?

By 4 stycznia, 202217 stycznia, 2022No Comments
Komunikacja z klientami

Sprawna komunikacja z klientami stanowi jeden z filarów przedsiębiorstwa. Praktycznie trudno dziś znaleźć przedsiębiorstwo, które nie wykorzystuje tego rodzaju narzędzi.

Mowa tutaj o różnych obszarach działalności, na przykład:

– wiele przedsiębiorstw zajmujących się handlem czy produkcją wykorzystuje narzędzia e-commerce (B2B, B2C) lub komunikuje się z platformami aukcyjnymi za pośrednictwem dedykowanych rozwiązań integracyjnych,

– działania marketingowe wychodzące do potencjalnych klientów, na przykład w formie zorganizowanego mailingu,

– część z tych rozwiązań stosowana jest do wymiany informacji z Urzędami czy Bankami.

W przypadku firm świadczących usługi, proces wyboru rozwiązania do komunikacji z klientami jest  bardziej złożony i wynika głównie z wymagań związanych z obsługą danego procesu. Widać to na przykładzie firm świadczących usługi serwisowe, o którym pisaliśmy w artykule dotyczącym obsługi zleceń serwisowych. Informacje z różnych obszarów działalności przedsiębiorstwa odgrywają bardzo ważną rolę. Kluczowe jest, aby mogły być one zawarte w systemie do zarządzania, co wpływa na optymalizację procesów i jakość realizacji usług.

W podobnym stopniu proces porozumiewania się z kontrahentami obejmie pozostałe firmy tj. biura rachunkowe, kancelarie prawne, firmy inwestycyjne czy produkcyjno – handlowe. Kluczowe w systemie komunikacyjnym do realizacji usług, jest ścisłe związane kontrahenta, jego zakresu usług oraz przypisania niezbędnych zasobów w oparciu o kalendarz czy harmonogram. Świetnym przykładem takiego rozwiązania jest system ERP 2.0 enova365. W ramach dostępnych funkcjonalności poprzez Portal Kontrahenta 2.0 system oferuje kompleksową obsługę procesów związanych z realizacją wszelakich usług w oparciu o dane zawarte w modułach CRM, Projekty czy Handel.

Dodatkowymi – atutami  są m.in.:

  • gotowy interfejs komunikacyjny,
  • możliwość samodzielnego przygotowania procesów obsługi zgłoszeń,
  • system notyfikacji dostoswany do zdarzeń komunikacyjnych,
  • stała komunikacja B2B z klientami oraz partnerami
  • stały dostęp do stanu zgłoszeń, dokumentów sprzedaży, zamówień a nawet umów cyklicznych czy też dostaw.

Jeśli są Państwo zainteresowanie możliwością wykorzystania w organizacji systemu wspierającego komunikację z klientami, zapraszamy do kontaktu.

Team Wercom

styczeń 2022

Leave a Reply

Nowa deklaracja JPK_V7 (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Aby otrzymać newsletter, podaj swój e-mail
ZAPISZ SIĘ
close-link
Newsletter ✉

Pracownicze Plany Kapitałowe Sage Symfonia (Webinarium) 

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Niech faktury księgują się same- SaldeoSMART (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

e-Pracownik Sage Symfonia (Webinarium)

Aby otrzymać nagranie, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link

Eksport faktur do programu Symfonia Finanse i Księgowość

Aby zobaczyć tutorial, podaj swój e-mail
Poproszę o link
close-link